Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Habu: musisz zrobić na nowo parowanie kluczyka z alarmem i oczywiście wymienić baterię podtrzymującą pamięć w sterowniku który siedzi w aucie o ile sama pamięć nie rąbneła. Chociaż immobiliser nie powinien wgl pozwolić na odpalenie, dziwne.
@Bin_Laden: @Habu: Ta kontrolka to nie jest tylko błąd immo. Czasami jest ona spowodowana mniej istotnym błędem niż check engine, lecz błędem stałym. Np: czujnik w klimie. VCDS podpiąć i zobaczyć co mu się nie podoba. A najlepiej kupić z chin i samemu sobie diagnozować błędy. Mi kiedyś pojawiała się podczas jazdy a dlatego, że czujnik klap wirowych miał jakiś problem. Checka nie wywalało. A sorki dopiero teraz doczytałem, że
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Uaephean: dla mnie dziwnym że zapala i nagle gaśnie. W bmw, oplu czy właśnie skodzie zapłon był odcięty tak że mogłeś tylko rozrusznikiem kręcić. Co prawda miałem ten przypadek w starej skodzie z 2004 roku.
@Bin_Laden: w Kia (przynajmniej mojej cee'd 2012) jest dokładnie to samo. Odpala na 1 sek i gaśnie jak mu się immo nie podoba. Miałem tak kilka razy. Na pewno trzeba vcds em błędy pokasować i zobaczyć czy immo w ogóle rozpoznaje kluczyk.
@Habu: a ta od zarowych gaśnie po odpaleniu auta? Pewnie masz kluczyk rozkodowany bez paniki. Idź do kogoś kto ci zakoduje i usunie błędy i po sprawie. Ale jak ci po odpaleniu kontrolka od immu gaśnie to nie masz co się stresować
Może to komuś pomoże, problem pojawił się bo kluczyki zostały w stacyjce (podczas rozładowywania sie aku). Wystarczyło odpiąć kleme z minusem na 5min oraz kluczyk ze stacyjki. Później kleme podłączyć i dopiero kluczyk włożyć ( ͡ ͜ʖ ͡)