Wpis z mikrobloga

#gamedev #unity3d
W najbliższym czasie idę na rozmowę o pracę w studiu gamedevowym. Nie tyle rozmowę co "test kwalifikacji". Będzie to moje pierwsze podejście do próby znalezienia pracy w branży po kilku latach robienia gier samemu.
Jakieś rady? Czego się spodziewać i czy powinienem się jakoś przygotować?

  • 12
@FirstOfHisName: raczej nie kojarzysz... masa prototypów niewydanych albo jakieś gówno-gierki mobilne zrobione w tydzień ;). Robię to głównie dla zabawy, niech se kradną, jak mi pozwolą tworzyć jakieś moje głupkowate pomysły w godzinach pracy ( ͡° ͜ʖ ͡°). Najbardziej się boje że etat mi odbierze tą radość ale chyba jest to niezbędny krok żeby mieć "full picture" tworzenia gier.
@buhubuhu: na pewno bedziesz miał wiekszy wglad na to jak sie to robi profesjonalnie i to Ci na pewno nie zaszkodzi przy wlasnych projektach. Poza tym mirunia pamiętaj, że to jest tylko praca. Zawsze mozesz złożyć wypowiedzenie do spółki z L4 i więcej się tam nie pokazać :d