Wpis z mikrobloga

@PawelW124: Tak. Właśnie majstrowałem.

Kopalnia węgla, ten popychacz do rur, skład duży, popychacz, miejsce gdzie przerabiasz węgiel, popychacz, duży skład, popychacz i elektrownia.

Mam dwie kopalnie w ten sposób. Magazyn węgla już zapchany (mimo, że duży), elektrownia też w węglu cała.

Bawiłem się z ropą i za cholerę nie wiem ile pojemników na ropę robić.

Fajna zabawa z kombinowaniem, ale traci się w cholerę czasu i kasy. Jest jakiś poradnik, jak
@Reiter: Ja zazwyczaj zaczynam od rolnictwa.Buduję fabrykę żywności,hodowlę zwierząt,gorzelnie,fabrykę tkanin połączoną z 2 fabrykami ubrań.Oprócz fabryki tkanin nie ma szans dostarczenia płodów rolnych własnym transportem (Chyba że koleją ale to się nie opłaca) dlatego kołchozy powinny być połączone z silosem a silos z fabryką.Jak brakuje własnych surowców to ustawić automatyczne dokupywanie.Dużo pieniędzy miałem też z kopalni żelaza ale nie wiem czy to nie jest zbyt duży koszt jak na początek gry
@PawelW124: Gra jest naprawdę dobra. Brakuje paru rzeczy, które by ułatwiły rozgrywkę. Jakiś poradnik, ile budynków na ile żeby było optymalnie.

Najbardziej denerwuje tryb mapy, że nie można zaznaczyć żeby wyświetlało surowców (zabierasz myszkę i znika) lub stawiając kopalnie, że nie podświetla się więcej rejonu niż w zasięgu. Denerwujące też są braki oznaczeń dokąd może pieszy dojść z domu lub jak najdalej dojedzie autobus żeby pracownicy jeździli do pracy.