Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
Przymierzam się do zakupu czegoś do grania - dla dzieciakow, ale też dla siebie. Sam nie gram od jakichś 25 lat. Oczywiście pytanie - pecet czy x box series x (ewentualnie ps5). Teraz jako że nie interesowałem się tym od dosyć dawna pytania.
1) Pecet o podobnej mocy GPU i z dyskiem SSD podobnej wielkości to nie licząc monitora ile wyjdzie? 4-5 tysięcy?
2) Czy pecet z takimi parametrami zmieści się w jakiejś małej, estetycznej obudowie zbliżonej wymiarami do konsoli, czy nie ma na to szans?
3) Czy w typowe FPSy jak battlefield., CoD, wszelakie Doomy itd. da się prawilnie pograć myszą i klawiaturą na konsoli?
4) Czy te tzw. exclusivy są warte grzechu. Zakładam że nie będziemy grać dużo - pewnie 3-4 tytuły rocznie stykną?
5) Ile typowa hitowa gra (pokroju Wiesiek 3, Red Dead Redemption) kosztuje na konsolę i na Peceta?
#pcmasterrace #ps5 #xboxone #xbox #konsole #consolepeasants
  • 22
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@TomAss83: kup sobie xboxa, poczekaj na fajną promocję na xbox game pass ultimate i ogrywaj sobie bibliotekę microsoftu. Najmniej kombinowania.

W fpsy da się grać, sam grywam czasem z kuzynem na padzie na pc, bo on ma PS4
@TomAss83:
3) tylko w nieliczne jak pan deweloper będzie łaskawy dać taką opcję
4) tak, są np. fajne gry dla dzieci typu Tearaway czy seria LittleBigPlanet
5) jeśli chodzi o konsole to obecnie na start 260-280 zł, ale po premierze z reguły całkiem szybko da się dostać pudełkową wersję za ok. 200 zł. Pudełka na konsolach możesz odsprzedawać/wymieniać swobodnie, na pc już nie ma pudełek właściwie.