Wpis z mikrobloga

Mama używa karty Pop od 19 lat, zarejestrowała ten numer na siebie w salonie, kiedy trzeba było to zrobić, potem dostała sms-a, że karta nie jest zarejestrowana, mimo, że zrobiła to w salonie, więc zarejestrowała ponownie online i nawet dostała za to jakieś darmowe smsy i GB.
Minęło kilka lat, mama kupiła sobie nowy telefon, zawsze nosi dwa, jeden współczesny smartfon, drugi taki stary prosty model tylko do dzwonienia. I wymieniła sobie w końcu ten prosty na też prosty, ale już nowoczesny z niedotykowym Androidem. Nowy telefon niestety nie obsługuje tej karty, nie da się jej nawet podciąć, bo ma dużego chipa, więc poszła do salonu na wymianę, a babka w salonie sprawdziła coś, powiedziała, że karta jest na inne dane i koniec rozmowy, nie chciała w ogóle kontynuować... karta jest na kogoś innego, spadaj z salonu.
To nie wszystko, próbowała zalogować się do serwisu #orange, hasło nie pasowało, więc zrobiliśmy procedurę odzyskiwania, zmieniliśmy hasła, zalogowaliśmy się, a tam komunikat "Masz już zarejestrowane konto w nowym Mój Orange" Przechodzę do nowego Orange, tam trzeba wpisać e-mail, wpisujemy wszystkie e-maile, które mama używa, nic nie pasuje, wykonujemy procedurę odzyskiwania hasła, oczywiście żaden e-mail nie wchodzi:

"Pod tym adresem e-mail nie ma konta w Mój Orange Wprowadź poprawny adres lub zarejestruj konto."


Dobra zakładamy nowe konto, dostajemy na e-mail poprawną weryfikację nowego konta, próbujemy się zalogować, nie da się, więc procedura odzyskiwania, nieco inna niż poprzednia, trzeba wpisać ID neostrady lub nr. telefonu, po wpisaniu numeru telefonu:

Dla tego numeru już jest zarejestrowane konto. Zaloguj się.


Loguje się:

Masz już zarejestrowane konto w nowym Mój Orange


Nowy "Mój Orange" nie chce się zalogować więc procedura odzyskiwania hasła:

Pod tym adresem e-mail nie ma konta w Mój Orange. Wprowadź poprawny adres lub zarejestruj konto.


Dobra dzwonimy do Orange... Nie zgadza się PESEL

Brawo Orange, k*rwa brawo.

#zalesie #telekomunikacja #coolstory
Pobierz
źródło: comment_1599491007Pu2rmoeKRdsOsGhlbLPMK1.jpg
  • 7
@myszczur idź z mamą najlepiej bo sama może nie ogarnąć tematu - w salonie muszą przyjąć zgłoszenie i zgłosić incydent bezpieczeństwa - jest instrukcja jak to zrobić... Jak nie ogarnie tego handlowiec to poproś kierownika - ma więcej czasu - niech się postara :) btw powinni to zrobić jak mama poszła pierwszy raz i się okazało, że jest nie teges...