Wpis z mikrobloga

ODDAWAJ MOJEGO ZLOTEGO TRIBANA ZŁODZIEJU JEDEN


Ciągle się zastanawiam czego tak naprawdę potrzebuję. Czasem mam okresy, gdzie przez 2 tygodnie jeżdżę tylko asfaltami, a później znów przez 2 tygodnie same szutry i lasy... Czasem oczywiście też trasy mieszane, więc gravel wydaje się idealnym kompromisem.

Niby nastawiłem się na RC520, ale wizualnie nie podobają mi się te rowery. Do tego te słynne, #!$%@? koła. Do 5-6k w najbliższym czasie może pojawić się coś konkurencyjnego? Niestety Polska B here, więc ciężko o przymierzenie jakiegoś Fuji czy Kellysa w moich stronach. Podobają mi się np. gravele Rondo ostatnio i takiego mógłbym przymierzyć. Tylko zauważyłem, że jak gravel, to często z przodu jest jeden blat. Jak się sprawuje taki napęd przy jeździe drogami szosowymi?

Obecnie jeszcze katuję #triban100 na fabrycznej oponie 32c. Biorąc pod uwagę jazdę 50/50 na szosie i szutrach, to wydaje mi się dobrą szerokość kapcia, raczej nie myślę o wkładaniu niczego szerszego niż 35... Choć nigdy nie wiadomo czy nie zmienię zdania po jakimś czasie ¯_(ツ)_/¯

#triban #gravel #wykoprondoclub
Pobierz
źródło: comment_1599319401mXJF01G2LoQutwdN42Nigf.jpg
  • 8
@uysy 182. Obecnie jeżdżę L-ką i jest ideolo (porównywałem wymiary T100 i Rc520 i są praktycznie takie same), mierzyłem M stacjonarnie i czułem się jak na rowerze dziecięcym :P L powinno pasować
Ja Kolego jeżdżę od pół roku na fuji jari 1.1 carbonie i z czystym sumieniem mogę Ci polecić tego gravela. Nie spodziewałem się takiej doskonałej amortyzacji....
@brylek nie, ale pamiętajmy, że każdy ma inną budowę ciała. Mam długie łapska, może dlatego. Przymierzając M w chwycie dolnym plecy miałem wygięte jak pałąk od wiadra. Może pomyśl nad podwyższeniem kierownicy za pomocą podkładek?
@brylek: Ja mam ledwo 170, wg ich rozmiarówki spokojnie eSka powinna być, ale przejechałem się w sklepie i wybrałem eMkę. Mam wrażenie, że chwilami mógłby być jeszcze większy.