Aktywne Wpisy
szklarskaporeba +543
Wolam wszystkich plusujacych ten wpis.
Dzsiaj przed lunchem manager spotkal sie z dyrektorem dzialu zeby podjac deczyje co robic.
Long story short: rezultat jest taki, ze mlody dostal to co chcial, czyli wolne w listopadzie oraz HO do konca roku. A w zamian podpisal wypowiedzenie, ktore jest effective od grudnia. Innymi slowy pracuje do konca roku.
Tym samym jest to hard reality check dla wszystkich wykopkow z IT, ktorym sie wydaje
Dzsiaj przed lunchem manager spotkal sie z dyrektorem dzialu zeby podjac deczyje co robic.
Long story short: rezultat jest taki, ze mlody dostal to co chcial, czyli wolne w listopadzie oraz HO do konca roku. A w zamian podpisal wypowiedzenie, ktore jest effective od grudnia. Innymi slowy pracuje do konca roku.
Tym samym jest to hard reality check dla wszystkich wykopkow z IT, ktorym sie wydaje
SoaoheviVenusss +302
Aktywne Znaleziska
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
Może tu mi ktoś powie o co chodzi, bo przekopałem internet i nie znalazłem takiego przypadku .
Volkswagen Bora 1.9 TDI. Wsiadłem do auta. Odpaliłem normalnie. Ruszam jedynka, dwójka i nagle zapala się kontrolka ASP, a auto trzęsie się niemiłosiernie. Trochę się wystraszyłem, zatrzymałem. Zgasiłem, ponownie odpaliłem i dalej to samo. Im wyższy bieg tym trzęsie mocniej. W pewnym momencie już jak w ciągniku, do tego delikatnie mniej mocy, nie kopci, ani nic. Dojechałem #!$%@? do domu, bo w drugim aucie też dopiero co były naprawy. Zjadłem obiad i po około 30 minutach poszedłem do auta znowu z myślą, zatankowania, bo była rezerwa, a na warsztat musiałem dojechać. I ku mojemu zaskoczeniu żadnego problemu. Ani kontrolki ASP, ani nic nie trzęsło. Problem znikł całkowicie. Ma ktoś jakiś pomysł co to mogło być i w czym szukać problemu, bo i tak mnie to męczy.
Dwa dość popularna usterka wiązki wtrysków.
Asr