Wpis z mikrobloga

Cześć, kupiłem jakieś 2 tygodnie temu od mirków z tagu 12 dekantów po 10ml, żeby zorientować się jakie perfumy mi sie podobają, z dniem dzisiejszym rotacja dobiegła końca, wszystkie w miare poznałem i wybrałem ulubione:

Amouge Jubilation XXV (baaardzo ciekawy zapach),
TF Noir Extreme (bardzo marna trwałość na mojej skórze),
Versace Eros (po 0,5/1h zapach zaczyna mi sie bardzo podobać),
YSL LNDLH (niestety zapach znika zanim opuści atomizer)
YSL LNDLH Intense (trwalszy niż poprzednik, po godzinie równie ładny)

Niestety nie znam się na perfumach, a nie chce trafic na #schizofrenicyzfragry, więc nie jestem w stanie sprecyzować co dokładnie mi się w nich podoba. Patrząc na nuty z fragranticy strzelałbym, że podobają mi się słodkie, ciepło korzenne, balsamiczne, waniliowe zapachy. Zapachy pokroju Invictus Aqua, lub inne świeże, cytrusowe zapachy to zupełnie nie moja bajka, wolałbym bardziej coś ciężkiego, słodkiego i ciemnego.

Teraz moje pytanie do was, jakie zapachy podobne do tych które wymieniłem, lub pasujące do tego marnego opisu są warte poznania? Czy zostały jeszcze jakieś nie wykastrowane reformulacjami? Zależy mi na dużej trwałości oraz projekcji, nie chce nosić ze sobą 2 litrów jak w przypadku LNDLH, żeby co minute resprayować. Myslałem o Tabacco Vanille, ale podobno jest to obecnie inwalida w porównaniu z poprzednimi batchami. What now ( ͡° ʖ̯ ͡°)

#perfumy #rozbiorka
  • 10
Myslałem o Tabacco Vanille, ale podobno jest to obecnie inwalida w porównaniu z poprzednimi batchami. What now ( ͡° ʖ̯ ͡°)


@TDRaiz: Al Haramain Amber Oud Tobacco Edition sprawdź
@TDRaiz: Jak spodobał Ci się Jubilation to jest to jakiś wyznacznik w którą stronę się kierować - oud i żywice, zapachy balsamiczne. Jubilation zawiera 3 rodzaje żywic: opoponax, mirrę i olibanum, najbardziej wyczuwalny jest opoponax, który jest głęboko balsamiczny, dymny, słodkawy, lekko podfermentowany