Wpis z mikrobloga

Witajcie, szukam opinii studentów oraz absolwentów.
Dostałem się na Elektronikę i Telekomunikacje oraz Informatykę w Inżynierii Komputerowej na Politechnice.
Czy AGH z definicji jest bardziej "prestiżowe" i oferuje większe możliwości rozwoju, pracodawcy mają inne podejście? Jak wygląda podejście nauczycieli, środowisko uczniowskie, pole rozwoju jakiś studenckich projektów na obu uczelniach? Jak myślicie co lepsze i bardziej przyszłościowe? Jestem absolwentem technikum, kierunku teleinf.

Na "Infie" jest więcej programowania, baz danych, sieci warstwy 3, "EiT" jest zdecydowanie bardziej "fizyczna" i "niskopoziomowa", aczkolwiek i pewne formy programowania, elektrotechniki i techniki cyfrowej występują na obu kierunkach.

W przyszłości jest możliwa zmiana kierunku na Teleinformatykę?

#elektronika #teleinformatyka #informatyka #agh #pk #politechnikakrakowska #studbaza #telekomunikacja #krakow

Który kierunek wybrać

  • AGH Elektronika i Telekomunikacja 58.1% (36)
  • Politechnika Informatyka w Inżynierii Komputerowej 41.9% (26)

Oddanych głosów: 62

  • 13
@elektryczny_mariusz: Chciałbym uniknąć takiego losu. Mam aktualnie MTCNA, staram się rozwijać samodzielnie w kierunkach sieciowo/administracyjnych, aczkolwiek z elektroniką też mam dużo do czynienia, mam nadzieje że studia poprawiłyby moją wiedzę teoretyczną z układów (przetwornice, falowniki etc). Chciałbym na studiach poznać ludzi zainteresowanych rozwojem technologii i realizować jakieś wspólne projekty, wiem że żadna uczelnia nie zapewni dobrej pracy, najważniejszy jest wkład własny.
@mr123qa: na renomowanych uczelniach tak już bywa, że studenci trzymają poziom danego kierunku i uczelni, wymagania są duże, mniej czasu na rozwijanie swoich zainteresowań. W głównej mierze zależy od szczęścia na jakich prowadzących trafisz i na grupę ludzi, którzy będą mieli chęci tworzyć projekty w kierunku który cię interesuje.