Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Cześć Wszystkim! :)

Pracował lub pracuje ktoś z Was w salonie samochodowym? Aktualnie jestem po rozmowach rekrutacyjnych i chcą mnie zatrudnić i decyzja należy teraz do mnie - mam tydzień na poinformowanie ich o mojej decyzji. Aktualnie pracuję w branży turystycznej od ponad 4 lat na stanowisku kierowniczym i trochę się zasiedziałem i myślę właśnie o zmianie branży i wszystkiego :) Rekrutacja jest na stanowisko handlowca, więc wszystkie excele, tabelki, wskaźniki nie są mi obce. Oczywiście pracodawca zachwala i obiecuje góry finansowe, a jak to jest w realu?

Z góry Wam dziękuję za odzew! :)

#paca #pracbaza #salonsamochodowy #motoryzacja #rozmowarekrutacyjna

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #5f203cf07b115fe4bd875bff
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: Precypitat
Roczny koszt utrzymania Anonimowych Mirko Wyznań wynosi 235zł. Wesprzyj projekt

[====================....................] 49% (115zł/235zł)
Uzbieraliśmy już na 2 lat działania AMW!
  • 8
@AnonimoweMirkoWyznania Zależy jak dobry jesteś w sprzedawaniu. Trochę trzeba poznać branże i konkurencję, także jeżeli Cię motoryzacja w ogóle nie interesuje to może być Ci średnio. W przeciwnym wypadku na handlowych stanowiskach da się spoko wyżyć, plus często masz ciekawe warunki na samochody dostępne.
OP: @wam116 Aktualnie na tym stanowisku kierowniczym również zajmuję się sprzedażą, więc temat ogarniam. Zaczynałem od najniższego stanowiska w firmie i tak przez 4 lata jestem na tym poziomie, więc chyba trochę ogarniam sprzedaż ( ͡° ͜ʖ ͡°) Branża motoryzacyjna zawsze mnie ciekawiła, lubię ogólnie nowe technologie, gadżety itp :) Przyznam szczerze, że mam taki mętlik w głowie i jestem ciekawy czy kogoś tu znajdę kto pracuje