Wpis z mikrobloga

To sie nazywa launch control, kosztuje z klocka ( a od my friendow to pewnie ze 300) ustawiasz do ilu ma sie krecic - albo juz pod model kupujesz- i jedyne czym sie musisz martwic to zeby nie zleciec. Polecam to ci sie nigdy nie znudzi :)


@Ultradesk: launch controll do obrotow a kontrola trakcji ktora pilnuje zeby przod byl na asfalcie to sa zupelnie rozne rzeczy ( ͡°
  • Odpowiedz
Generalnie nie popieram popisów na drodze, ale to wasze wyśmiewanie się jest genialne =D Każdy zna takie osoby hahaha coś komuś nie wyszło, szkoda że potem 50% z nich kończy na ziemi przy starcie 50ccm, bo moto pojechało a mądry został =)
  • Odpowiedz
@Bunch: Jasne, że można. Ja mam 650 i mogę odkręcić do oporu i na koło nie pójdzie. Zalezy od wielkości silnika i typu motocykla. Na szlifierkach się leży i środek ciężkości jest inny, u mnie się prawie na kierownicy siedzi w pozycji jak na kiblu i nie ma szans, żeby go podniosło. Są też modele z dużymi silnikami, gdzie na 4 biegu potrafi podnieść koło w góre przy wyłączonej trakcji.
  • Odpowiedz