Wpis z mikrobloga

@AmokK: ja mam Lancera 1.8 143km i myślałem nad założeniem gazu, ale w końcu go nie założyłem. W każdym bądź razie jak się dowiadywałem to koszt około 2-3 tyś porządnie zrobiony
@AmokK: moje zdanie na temat Alfy jest takie: jak masz pieniądze i cierpliwość na naprawy, to bierz choćby i najmocniejszą wersję wliczając w to sławne 4x4 w 159. Przyjemnośc z jazdy Alfą jest znakomita, pod warunkiem, że nic się nie posypie. Moje doświadczenia są jednak takie, że nie jest to marka pewna, zwłaszcza jakieś mocniejsze wersje. Stereotypy na temat włoskich i japońskich maszyn nie biorą się z sufitu. Ja co prawda
  • 0
@papaj_21_37: a jaka Honda jeździsz ? Samochód właśnie chce kupić coś o czym mogę spokojnie jeździć i nie denerwować się, że znowu jest coś do roboty. Jest jeszcze 1.8 MPI ale podobno straszny muł choć sam jeżdżę teraz carisma 1.8 125KM i jakoś nie potrzebuje dużo więcej.
@AmokK: Skoro do tej pory jeździsz takim silnikiem to raczej nie odczujesz bardzo wielkiej różnicy (zależy jeszcze ile waży Twoje auto ale Alfa z tym silnikiem to niecałe 1,5 t chyba)
Ja sam osobiście szukam alfy z tym silnikiem (nawet dziś byłem jedną oglądać i się przejechać to nie ma tragedii).
Generalnie ten motor silnik jest bardzo dobrze oceniany więc dużych problemów nie powinieneś z nim mieć.

Co do samej awaryjności
@AmokK jeśli samochód to dla Ciebie tylko środek komunikacji, to nie kupuj 159. Zawsze coś trzeba zrobić, co nie znaczy że jest awaryjna. Na pewno jest dużo bardziej skomplikowana niż lancer i dużo lepiej wyposażona. Lancer to toi toi na kołach. 1.75 TBi świetny silnik, ale trzeba często wymieniać olej i używać takiego, jaki przewiduje producent, bo nasz dwa wariatory zmiennych faz rozrządu, które potrzebują świeżej oliwy o odpowiednich parametrach. Poza tym
  • 0
@Zimnyy: a co myślisz o silniku 1.8 w AF ? Wiem ze wszyscy mówią, że to nie idzie ale ja tam wielkim fanem super prędkości nie jestem
@AmokK to jednostka z opla, prosta i raczej bezawaryjna. Nadaje się pod LPG i trzeba uważać na zużycie oleju. Ten wóz będzie posiadał zerową dynamikę i egzemplarze z tym silnikiem mają bardzo ubogie wyposażenie. Plus taki, że są tanie i mogą być mniej zajechane. Odpada temat osprzętu, sprzęgła z dwumasą, wtryskiwaczy. Dobra opcja na codzień, kompromis między kosztami utrzymania i ceną/wyglądem/komfortem