Wpis z mikrobloga

Lubiłem firmę Scott, ale straciłem do niej całkowicie szacunek, gdy zobaczyłem, że na 2020 wypuścili szosę full alu bez szosowego napędu (Tourney).
Fajna opcja dla początkujących z małym budżetem? Nie. To najprostsza droga do zniechęcenia się, gdy ci gówniany napęd nie działa jak trzeba, a w serwisie regulują go kombinerkami, bo inaczej się nie da.

Mowa o modelu Speedster 50

#szosa #rower #rowerowerozkminy
Pobierz A.....a - Lubiłem firmę Scott, ale straciłem do niej całkowicie szacunek, gdy zobaczy...
źródło: comment_1595485736BfE8FWFMIWGyFooVbMisdt.jpg
  • 42
@Adwokat_Boga: Powiedz więcej. Jeżdżę rowerem codziennie ale szosy nigdy nie miałem. W zasadzie jestem trochę laikiem - przekłada biegi? Nie trzeszczy ani nie harczy? Linki chodzą gładko a łańcuch nie jest rozciągnięty to rower jest super.

Ale jednak gdy ja cisnę 30km/h w wielkim trudzie to mija mnie obok szosa, gdzie koleś ma zupełnie inną kadencję i jedzie jakby bez wysiłku.
@Adwokat_Boga: a jednak tyle lat minęło i nie widać tych modeli na drogach bo obstawiam, że nawet w salonach nie trzymają 60-ki bo to się zazwyczaj nie sprzedaje, bo to rejon cenowy tribanowców z kultu dekatlona. Przy level up z tribana ktoś raczej kupi model 20/10 lub addicta w karbonie
niektórzy producenci do swych graveli zaczęli dawać już amorki i flatbary xD


@Kamokamo: CO

Daj przykład. O ile nie będę negować fajnego, lekkiego amora w gravelu, to kierownica szosowa musi być, żeby móc to nazwać gravelem.
@KierownikW10: @Adwokat_Boga: Jezu sorry, pisałem przed kawą jeszcze - myślałem, że mowa o tym, że tam jest Claris, bo zgooglowałem na szybko Speedster 50 i mi wyskoczyły takie z Clarisami. Jak Tourney to dramat, bez młotkanie podchodzić, potwierdzam :P