Wpis z mikrobloga

@Quavitor: @paffnucy:

ad tip #1

1. w jakim świecie?

2. kompilator sam to zoptymalizuje, lepiej niż ty

3. jeśli już chcesz to optymalizować to np tak: x%4 == x&3 (prawdą jest natomiast, że x/4 == x>>2)

ad tip #2

1. kompilator sam to zoptymalizuje, lepiej niż ty

2. jeżeli dzielenie przez 3 i dzielenie przez 15 ma jakiś sens oraz 3 i 15 są jakimiś stałymi, to niech 3 i
@Quavitor: Nie słuchaj mnie, słuchaj @badasq, nie wiem co we łbie miałem pisząc komentarz wyżej. Oczywiście, że przesunięciem bitowym można zastąpić dzielenie, ale nie modulo (btw. dziwne, że z trzech osób plusujących mój komentarz, nikt nie zwrócił uwagi na tak podstawowy błąd :))
@paffnucy: @badasq:

Tak, ma być szybko ale najpierw ma być poprawnie :)

Dzielenie przez 3 jest po to aby obliczyć średnią (w kodzie nie ma x, @badasq skrócił zapis), dzielenie przez 15 bo tam wymaga algo (o ile dobrze go rozumiem).

Dzięki za odpowiedzi, jeśli są jeszcze jakieś protipy to zachęcam ;)
@Quavitor: jako, że mam więcej czasu to otwarłem kod i

linia 1: FF(a) ((int) a ) kuuuuurwa, co to? Dlaczego akurat FF, a może lepiej JJ albo IC? Sorry, ale nie cierpię makr i języka C ;-) w każdym razie nazwy powinny w kodzie mieć jakieś znaczenie, najlepiej żeby nazwy metod mówiły, co dana metoda robi w sposób wyczerpujący, FF nic mi nie mówi,

linia 13&14: pomijając fakt, że są one