Aktywne Wpisy
Guzinek +33
dobra, może wymuszę na nocnej trochę myślenia
Najbardziej nostalgiczne tytuły dzieciństwa? Zacznę tymi...
Twierdza Krzyżowiec
CS 1.5
Heroes III
Różowa Pantera
Ace Ventura
#nostalgia #dziecinstwo #gry #behappy #kiedystobylo
Najbardziej nostalgiczne tytuły dzieciństwa? Zacznę tymi...
Twierdza Krzyżowiec
CS 1.5
Heroes III
Różowa Pantera
Ace Ventura
#nostalgia #dziecinstwo #gry #behappy #kiedystobylo







Może ktoś rzucić okiem czy mam poprawnie zaimplementowany dithering?
http://pastebin.com/XD1qRp7q
__device__to CUDA, czyli zakładam, że ma być szybko?
tip #1:
zamiast modulo 4 zastosuje przesunięcie o dwa bity w prawo:
x % 4 == x >> 2tip #2:
x / 3 / 15 == x / 45a w ogóle najlepiej jakbyś zrezygnował z dzielenia przez 45, i spróbował np. 48, co można zastąpić
ad tip #1
1. w jakim świecie?
2. kompilator sam to zoptymalizuje, lepiej niż ty
3. jeśli już chcesz to optymalizować to np tak: x%4 == x&3 (prawdą jest natomiast, że x/4 == x>>2)
ad tip #2
1. kompilator sam to zoptymalizuje, lepiej niż ty
2. jeżeli dzielenie przez 3 i dzielenie przez 15 ma jakiś sens oraz 3 i 15 są jakimiś stałymi, to niech 3 i
Tak, ma być szybko ale najpierw ma być poprawnie :)
Dzielenie przez 3 jest po to aby obliczyć średnią (w kodzie nie ma x, @badasq skrócił zapis), dzielenie przez 15 bo tam wymaga algo (o ile dobrze go rozumiem).
Dzięki za odpowiedzi, jeśli są jeszcze jakieś protipy to zachęcam ;)
linia 1: FF(a) ((int) a ) kuuuuurwa, co to? Dlaczego akurat FF, a może lepiej JJ albo IC? Sorry, ale nie cierpię makr i języka C ;-) w każdym razie nazwy powinny w kodzie mieć jakieś znaczenie, najlepiej żeby nazwy metod mówiły, co dana metoda robi w sposób wyczerpujący, FF nic mi nie mówi,
linia 13&14: pomijając fakt, że są one