Wpis z mikrobloga

Czaicie, że będąc klientem UPC przez 20 lat, teraz jak przedłużam umowę, to będę płacić 214,99zł a nowy klient mając dokładnie to samo będzie płacić 144,99zł? XDD Mówię babie, że coś jest nie halo, że jakim cudem ja mam płacić 1680zł w przeciągu 24 miesięcy więcej, będąc klientem przez ponad 20 lat (nie uwzględniłem rabatu 50zł przez 3 miesiące, mówię o normalnych kosztach). No i baba mi mówi, że no nic z tym nie może zrobić. Zapytałem, czy w takim razie jak zrezygnuję z przedłużenia umowy, to wtedy będę nowym klientem, odpowiedziała, że tak, dopytałem czy dostanę wtedy usługi za tą kwotę 144,99zł odpowiedziała "tak" XDDDDDDDD #!$%@?, no rozumiecie? Przecież to jest jakieś #!$%@?, to naprawdę, #!$%@? to najbardziej łagodne słowo jakie byłem w stanie znaleźć na tą sytuację. W takiej sytuacji rezygnuję z umowy, zabiorą sobie puszki i za miesiąc będę mieć wszystko o 1/3 taniej :D Będzie miesiąc karencji na instalacje pod moim adresem zamieszkania i po miesiącu mogę być znowu klientem, tym razem nowym :D

#upc #bekazupc #zalesie ##!$%@?
  • 50
@anonimowybagatelizator taki protip, bo mi się udało. Przejdź przez ten cały proces rezygnacji (wniosek, odblokowanie przycisku na stronie itd.) i przeczekaj prawie miesiąc (ostatni miesiąc umowy). Jeśli nikt do ciebie w ostatnie 3 dni przed końcem okresu wypowiedzenia nie zadzwoni to zadzwoń na infolinię. Poproś o przełączenie do działu rezygnacji. Opowiedz, że jesteś niezadowolony, że jest taka i taka sytuacja i że czy mają coś Ci do zaoferowania. I wtedy powiedz że
@anonimowybagatelizator: Ja jakiś czas temu chciałem przejść na niższy pakiet w cyfrowym polsacie (akurat kończyła się umowa). Mówią że się nie da, trzeba zrywać umowę. No to lecę do punktu (przez telefon się nie da) złożyć wypowiedzenie umowy. Po jakimś czasie zadzwonili z działu utrzymania klienta i jednak dało się zmniejszyć pakiet i jeszcze dali 6 msc za darmo xD I tak chciałem jeszcze raz podpisać umowę na mniejszy pakiet i
@anonimowybagatelizator: No niestety tak jest wszędzie. Czasem długoletni klient nie ma w systemie po prostu lepszej oferty, albo pracownik nie chce jej dać bo będzie na minusie. Pracownicy nie mogą robić przedłużenia na minusie. Chyba ze dzień wcześniej udało im się komuś przedłużyć na plus to wtedy tobie mogą zaniżyć. Niestety. Tak jak inni wspominali. Składasz wypowiedzenie i czekasz aż zadzwonią z działu utrzymania klienta. Oni mogą zmniejszyć ci pakiet z
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@anonimowybagatelizator: kiedyś w internecie można było znaleźć oferty z działu utrzymania klienta z najlepszymi możliwymi warunkami. Poszukaj, może jeszcze są. Bez wypowiedzenia umowy niewiele zyskasz.
@anonimowybagatelizator: Oferty wspomniane przez @kavec: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1xcxzdCVJURFdIJkvQR0mX705ph-qWFyd7MbUOnn8pf4/edit
Nie liczyłbym od razu na największą zniżkę, ale ja po kilku latach z UPC płaciłem 92zł za internet 300 + TV pakiet max z nagrywarką. Jak już wypowiadasz tę umowę to powinni się niebawem odezwać z działu utrzymania klienta - tylko nie mów im że znasz pełny cennik promocji ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@anonimowybagatelizator: w Netii jest tak że jak bierzesz umowę na inną osobę to nie ma okresu karencji, mówisz że jesteś nowym wynajmującym. Tylko nazwiska muszą być inne, pogadaj z jakimś przedstawicielem oni są zmotywowani bo mają prowizję
@anonimowybagatelizator: wakacje to słaby okres na promocje, najlepiej jest jesienią czy na początku roku, kiedy wchodzą do cennika fajne oferty i nowe pakiety. Ja sam miałem z UPC trochę przebojów i fajną ofertę dla stałego klienta byli mi w stanie dać właśnie w tym okresie - utrzymałem cenę i dostałem nowy dekoder z nagrywarką. Tak to nie byli w stanie zaproponować dosłownie nic, ba nawet chcieli większą cenę o 20 PLN
@anonimowybagatelizator: u mnie z upc było podobnie, na jakość usług nie narzekam, 0 problemów i #!$%@? ale z przedłużania umów itp śmiechałem

byłem po zakończeniu 2 letniej umowy, w okresie bezterminowym płaciłem może 2 albo 3zł więcej i wydzwaniali do mnie z propozycją przedłużenia, za każdym razem pytałem :

- Czy dobrze rozumiem że przedłużając umowę będę płacił 5zł więcej za dokładnie to samo i jednocześnie nie będę mógł zerwać umowy
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@anonimowybagatelizator: Mireczku w prawie każdym dostawcy usług jest ta sama śpiewka i powiem Ci, że jak sypniesz wypowiedzeniem to nagle się znajduje oferta specjalna XD Nie kumam takich ceregieli. Pracowałem w jednej sieci i rzecz jasna jak dzwonisz się dogadać jak człowiek to warunki jak dla psa takie ochłapy typowe a rzucasz wypowiedzeniem i nagle cyk nawet 80% taniej można zejść XD