Wpis z mikrobloga

Niesamowity jest progres jaki zrobiła technologia DLSS i RayTracing.
Fakt, faktem że ludzie musieli na to czekać prawie 2 lata i dużo kasy musiano wydać w sprzęt by uznać technologię za użyteczną końcem końców.
Lecz tak to bywa niestety, dobrze widzieć że technologia zaczyna być utylizowana.
#deathstranding w DLSS wygląda lepiej niż natywne 4K co jest wręcz niebywałe i dodatkowo daje prawie 2x więcej fps.
Niestety CPU od #amd pokazuje wszystkie swoje słabe aspekty w kwestii gier.
3900x nie potrafi trzymać FPS i dodatkowo dostaje srogi #!$%@? w tej materii od intelowego i5 8600k z wysokim single core Mhz. Wynika to z opóźnień które pojawiają się miedzy rdzeniami a nie samym niskim taktowaniem pod OC.
Infinite Fabric - not so infinite.

Nawet jeśli AMD w Radeonach wprowadzi Ray Tracing to deal breakerem staje się w tej chwili DLSS.

#nvidia #intel #rtx #geforce
Shewie - Niesamowity jest progres jaki zrobiła technologia DLSS i RayTracing.
Fakt, ...
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

A ja mam to w dupie, niewiadomo jak dobra by była grafika to jeżeli gameplay jest zrypany to nic gry nie obroni. Gameplay ponad wszystko, przy takim Hotline Miami bawiłem się o niebo lepiej niż przy generycznym crysisie 3, który jedynce może buty czyścić.
  • Odpowiedz