Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 30
#uk

Jedną z rzeczy, która mi się podoba w UK jest obsługa klienta (oczywiście trzeba mądrze wybierać gdzie się dany produkt kupi). Podam jeden przykład. W lutym tego roku zakupiłem nowy telefon i od dwóch tygodni zaczęły się problemy z wifi i 4G (na zapasowym telefonie problemów brak żeby nie było), napisałem do Amazona na chatcie i po minucie rozmowy zaproponowano mi wymianę na nowy egzemplarz. Napisałem, ze najpierw jeszcze popróbuję metod naprawy problemu polecanych przez producenta ale nic nie zadziałało także będzie wymiana.

Nowy telefon zostanie mi dostarczony do piątku a obecny muszę odesłać do poniedziałku, także nawet nie będę bez telefonu, mimo, ze na początku inna osoba z obsługi klienta powiedziała, ze będę musiał najpierw odesłać aby mi wysłali nowy, a więc czasami warto zagadać z więcej niż jedną osobą z obsługi klienta i trochę popytać czy nie dałoby się trochę lepiej/szybciej czegoś załatwić. Jeszcze ani razu nie miałem problemów z Amazonem.

Drugi przykład to jak półbuty mi się zniszczyły po 3 miesiącach częstego użytkowania, zaniosłem je do sklepu Office i nawet nie chcieli paragonu (tu się zdziwiłem i powiedzieli żebym sobie wybrał inną parę, bo te co miałem się juz sprzedały).
  • 29
@dnasstorm: Szanowni Państwo,
reklamacja towaru nastąpiła w ciągu 2 miesięcy od daty zakupu a co za tym idzie domniemywa się, że wada fizyczne tkwiła w towarze już w chwili jego wydania, ujawniając się w postaci [tutaj twoja wada] (art. 556 ze zn. 2 Kodeksu cywilnego).
Do swojej odpowiedzi nie dołączyli także Państwo żadnej opinii producenta obówia czy też rzeczoznawcy o odpowiedniej specjalizacji. W związku z powyższym wnioskuję o uznanie reklamacji za
Drugi przykład to jak półbuty mi się zniszczyły po 3 miesiącach częstego użytkowania, zaniosłem je do sklepu Office i nawet nie chcieli paragonu (tu się zdziwiłem i powiedzieli żebym sobie wybrał inną parę, bo te co miałem się juz sprzedały).


@dnasstorm: ja tak w Croppie miałem nowe buty prawie co roku przez 3 lata, bo mają tam taką jakość butów, że po kilku misiącach się rozsypywały i dostawałem zwrot hajsów na