Wpis z mikrobloga

@ThankyouforflyingNorwegian: po defaultowym samolocie nie spodziewam się wiele, mam nadzieję że samoloty GA będą fajne. A liniowca się jakiegoś kupi. Dash,Saab340 i 777 i będę w niebie.Chociaż jestem na takim etapie życia, że pewnie nie będe mial wiele czasu na FS
  • Odpowiedz
@newerty: ja sie zastanawiam czy cokolwiek da mi preorder, chociazby wczesniejsza mozliwosc sciagniecia? Chociaz pewnie sam start tego 18.08 bedzie masakryczny i serwery nie beda wyrabialy
  • Odpowiedz
@cohontes: Powiem ci szczerze, że osobiście przecieram oczy ze zdumienia i do tej pory sądzę że ten 18.08 to jakaś pomyłka xD Build do którego mamy dostęp i który testujemy zgłaszając błędy jest lata świetlne od skończonej gry. Mamy chyba 7 czy 8 samolotów w których 3/4 rzeczy nie działa. W samolotach GA G1000 jest bezużyteczny. Nie da się w niego wbić nawet głupich współrzędnych. Airlinery mnie w MSFS raczej nie
  • Odpowiedz
@newerty: z jednej strony dużo tych błędów, ale jaki odsetek korzysta z VR. FMS w wbudowanych samolotach, to dziwię się, że w ogóle jest. Ja się raczej nie nastawiam na samoloty, które będą typowo od MS. Bardziej interesują mnie jakieś carenado, pmdg, majestici itd.
  • Odpowiedz
ale jaki odsetek korzysta z VR


@cohontes: we flight simmach? Z 1/3 flightsimmerów których znam lata na VR, a 99% pozostałych używa TrackIR.

FMS w wbudowanych samolotach, to dziwię się, że w ogóle jest

Nie musi być zaawansowany ale ma mieć podstawowe funcje. Holdingi itp. W MSFS samolot często leci gdzie chce. Ogólnie A/P działa jak chce, nawet w samolotach GA.

I ja również nie liczę na nic #!$%@? od MS
  • Odpowiedz
@newerty: których znasz :P jak się czyta jakiś fora np na temat komputerów to wychodzi, że każdy ma super internet, super komponenty. Potem wychodzi raport steam i nagle okazuje się, że jest nieco inaczej. Wydaje mi się, że patrząc na ogół nie jest to więcej niż 5-10%.
  • Odpowiedz
@cohontes: @Nuggerath: Ej nie twierdziłem że te liczby są prawdziwe dla wszystkich graczy. Do flight simmów siła rzeczy potrzeba całkiem mocnego PC, a VR we flight simmach jest naturalną ewolucja po trackIR i rozwiązaniem tańszym niż kokpit w domu.
  • Odpowiedz
@newerty: No dlatego napisałem, że jest mało reprezentatywną grupą (FSimerzy, mają najczęściej kompy o których progamerzy mogą pomarzyć :D). Chodziło mi bardziej o odsetek VR i IR, że to raczej kwestia otoczenia, w którym się poruszasz - ale na pewno jest tego więcej niż "average" :D
  • Odpowiedz
@Nuggerath: no ale to też tylko niektórzy ( ͡° ͜ʖ ͡°) nie można powiedzieć, że średnia moc kompów u simmerów jest wysoka. Bardzo często takich ludzi gdzieś tam widzimy, udzielają się. Jest masa simerów, która dalej lata na FS9 bo nie mają mocniejszych kompów a to nie znaczy, że lata im się gorzej. Rzekłbym, że lepiej dla simmera mieć fajny yoke, przepustnice, kilka ekranów niż jedną super
  • Odpowiedz