Wpis z mikrobloga

Witajcie mircy, mam 2 pytanka:

1) Chcę na weekend podjechać autem do Berlina (nie spełnia norm umweltzone, czy jak to się nazywa) i z soboty na niedzielę spać w samochodzie, czy ktoś ma jakieś doświadczenia/pomysły, co do lokalizacji, gdzie mógłbym sobie przystanąć na noc, gdzie będzie bezpiecznie i nikt za bardzo się nie będzie czekać? (Na przykład jakiś duży, spokojny parking, albo spokojne osiedle domów jednorodzinnych, gdzie mógłbym się skitrać na jakimś parkingu na uboczu ( ͡° ͜ʖ ͡°) )

2) Oprócz zwiedzania chciałbym się przejść po outletach/jakichś sklepach, gdzie można kupić tanie buty (konkretnie mi zależy na Vansach :P), czy ktoś może coś polecić w samym Berlinie, ewentualnie jakie macie odczucia odnośnie Designer Outlet Berlin (to miasteczko zakupowe koło Berlina), jest sens tam się zapuszczać w sobotę?

Z góry dzięki za każdą pomoc, w Berlinie byłem raz w życiu i na spontanie się wybieram odwiedzić to miasto, także jestem totalnie zielony jeśli o to chodzi :P

#berlin #niemcy #noclegi
  • 6
@paprykasz: ad 1) generalnie powinno sie udac wszedzie poza Umweltzone do ktorego nie powinienes wjezdzac. Patrz np za jakims P+R.
Najmniej sensowne wydaje mi sie wsrod domkow jednorodzinnych. Moga Cie wziac za potencjalnego zlodzieja ktory obczaja domy. Polskie blachy w tym nie pomoga :P
Jesli chcialbys stac pod sklepem/centrum handlowym to obadaj czy nie ma szlabanow i czy parking nie jest zamykany na noc. Oraz czy regulamin tego nie wyklucza. Bo
@Hertha: Dzięki za pomoc, właśnie myślałem o P+R, ewentualnie o tych zjazdach z autostrad, gdzie śpią tirowcy, ale to dosyć daleko od miasta, a w mieście po prostu troszkę się boję, że stanę w dzielnicy, gdzie jest trochę większe "bandyctwo" czy coś :P
@paprykasz: Generalnie autostrada to dobra opcja, przewaznie na tych postojach sa spoko toalety i czesto prysznice. Wg mnie minusem moze byc halas od autostrady.