Wpis z mikrobloga

Niech będzie, że dziś wypuszcze jeszcze jeden odcinek :) Prace nad takim autem zaczynamy od patroszenia. Wywalamy wszystko ze środka, aby dostać się do elementów blacharskich. Trzeba ocenić stan samochodu i blachy. Na początku zajmiemy się bagażnikiem. Na drugiej fotce widać mechanizm centralnego zamka klapy. Dalej mamy widok na lampy od wewnątrz. Widać także gumową wyściółkę podłogi. Pod wyściółką chowa się pęknięta pokrywa koła zapasowego. Idzie do wymiany. Pozbywamy się także lamp, żeby nie zawadzały. W międzyczasie zdejmujemy gumową uszczelkę bagażnika. Co się pod nią kryje? Oczywiście korozja. Następnie mamy widok na prawy bok bagażnika. Jak widać oryginalnie wstawiony był długi akumulator. Teraz jest jakaś popierdółka :P i podnośnik. Wygrzebujemy to wszystko i oczywiście widać korozję. Następnie widać lewą stronę bagażnika. Jej stan można określić jako opłakany. Na otomoto napisali by pewnie, że jest do lekkich poprawek lakierniczych. Na ostatnim zdjęciu widać wnękę koła zapasowego, gdzie wstawiana jest jedna łatka. O dziwo była w miarę ok. ogólnie po zerwaniu całego lakieru wyglądało to strasznie i prawie cała podłoga w bagażniku poszła do wymiany. Mam jeszcze pytanie do wypoków. Można wstawić więcej niż jedno zdjęcie? Czy tylko linki? Ja udaję się na zasłużone #piwo

#samochody #auta #samochodybonners #odnawiajzgarage
Garage - Niech będzie, że dziś wypuszcze jeszcze jeden odcinek :) Prace nad takim aut...

źródło: comment_LvNbRyIHWIooFcxIPcEsAQDRtt3ehLYo.jpg

Pobierz
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach