Aktywne Wpisy
Minieri +173
Jaka paruwa wariacie?
”Spragnionych napoić, głodnych nakarmić" - nasze motto sobotnich nocek na stacji. Nie ma większej satysfakcji niż uśmiech #!$%@? klienta o 3:00 po tym jak mu odpicowałeś git hot doga. Ludzie serio nam dziękują że im życie ratujemy po baletach xD To wbrew pozorom ważna społecznie praca.l ( ͡º ͜ʖ͡º)
”Spragnionych napoić, głodnych nakarmić" - nasze motto sobotnich nocek na stacji. Nie ma większej satysfakcji niż uśmiech #!$%@? klienta o 3:00 po tym jak mu odpicowałeś git hot doga. Ludzie serio nam dziękują że im życie ratujemy po baletach xD To wbrew pozorom ważna społecznie praca.l ( ͡º ͜ʖ͡º)
Reretos +4
Czy informatyka to obecnie najgorszy kierunek studiów? Wydaje mi się, że perspektywy są znacznie gorsze niż po wyśmiewanych socjologiach, psychologiach itp. Tam po studiach to przynajmniej idzie się do pracy w jakimś korpo za typową korpostawkę, a w trakcie i po informatyce? chyba jedynie bezrobocie. I pewnie zaraz znajdzie się ktoś kto napisze, że zdolni sobie zawsze poradzą. Tylko w tym przypadku osoba zdolna to ktoś kto poświęcił tysiące godzin na naukę
Jak przełączę na "manual" przesuwając gałką w lewo, to normalnie wrzuca bieg. Jak włączę tryb sport to trzyma biegi do samego końca nie wrzuca luzu, takie zachowanie było także na normalnym trybie, aż do około tygodnia temu, kiedy zauważyłem że skrzynia zaczęła wrzucać luz.
OBD2 po WiFi sprawdzałem, nie ma żadnych błędów.
Macie pomysł co mogło spowodować zmianę zachowania? Sterownik sobie wyliczył że optymalnie będzie wrzucać luz? Czy to nie jest możliwe i to raczej jakiś czujnik albo sterownik skrzyni?
Błędów żadnych nie znalazło, ale to kieszonkowe OBD2 do telefonu podpinane także może czegoś nie widzieć.
@Kantee: To może być wszystko ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Kantee: ELM czyta tylko błędy ecu silnika i to w dość ograniczonym zakresie
Samo żeglowanie może być objawem usterki lub po prostu zamierzonym działaniem sterownika skrzyni i
@Atreyu: czyli na pełna diagnostykę to do mechanika? Czy jest jakiś budżetowy sprzęt który ogarnie wszystkie błędy? Pewnie do kompa podłączany wtedy?
@Kantee: tak naprawdę pełna diagnostyka (w tym modułów) to Tech2 i tego używają warsztaty, a najtaniej chińskie klony - ale to dalej drogo i opłaca się głównie jak sam ogarniasz naprawy. Coś niby da się porobić na laptopie Opel Scanem, ale nie wiem czy w Insignii i nigdy się tym