Wpis z mikrobloga

@Raisei-chan: Sam w tej chwili stoję właśnie przed zakupem 440i, ale zanim się rozpiszę zadam Ci jedno szybkie pytanie. Jakimi autami jeździłaś dotychczas? Wbrew pozorom jest to bardzo istotne pytanie jeśli zastanawiasz się nad M4.
@Raisei-chan: to w takim razie bez urazy, ale M4 nie jest dla Ciebie. Nie mówię, że jest to złe auto, ale w żaden sposób nie wykorzystasz jego potencjału, a jako auto na co dzień jest zbyt "twarde" i surowe. O kosztach serwisu nawet nie wspomnę.

@cup12552: M4 nie jeździłem. Tylko M3 F80. Kwestia wydechu, ta 440i, która mnie interesuje ma wydech M Performance. Jest sztos. Poza tym to jest auto
@hyperlink: Nawet na sportowym wydechu m4 brzmi gorzej niż 440i, moim zdaniem. Jak dla mnie jedyne czego 440i oraz 435i brakuje względem M4 to LSD, na szczęście można wziąć taki dyferencjał jako opcję albo wymienić na LSD w używanym aucie.
Nie mówię, że jest to złe auto, ale w żaden sposób nie wykorzystasz jego potencjału, a jako auto na co dzień jest zbyt "twarde" i surowe. O kosztach serwisu nawet nie wspomnę.


@hyperlink: bez przesady - od czegoś trzeba zacząć, a takie M4 to imo doskonały wstęp do bardziej ambitnej motoryzacji. To nowoczesne daily z masą elektroniki, w którym z włączonym DSC nie da się zrobić dosłownie nic, bo akurat systemy