Aktywne Wpisy
Jeśli ktoś uważa, że auto w mieście nie jest mu potrzebne to zwyczajnie jest to egzystencja na poziomie najgorszego chowu klatkowego.
Bardziej ograniczyć się nie da, a najczęściej osoby bez aut to osoby które:
1. Nie stać na auto
2. Nie ma dzieci
3. Ma 14 lat
4. Ma 45 lat i jeździ wszędzie rowerem, bo dzieci są na tyle duże, że jeżdżą autobusami, a on musi wyrobić kilometry, żeby pochwalić się
Bardziej ograniczyć się nie da, a najczęściej osoby bez aut to osoby które:
1. Nie stać na auto
2. Nie ma dzieci
3. Ma 14 lat
4. Ma 45 lat i jeździ wszędzie rowerem, bo dzieci są na tyle duże, że jeżdżą autobusami, a on musi wyrobić kilometry, żeby pochwalić się
Mój bombelek lvl9 robi takie rzeczy na zajęciach. Nie znam się zupełnie na tym, pomyślałem zapytam specjalistów.
Poprosze o szczere opinie.
#programowanie #programista15k #programista30k
Poprosze o szczere opinie.
#programowanie #programista15k #programista30k
Pani w okienku powiedziala ze dobrze zrobilem bo gdybym nadal dzisiaj to nie doszla by na czas.
Moglbym zrobic tu jakis #!$%@? wpis ze zachlalem morde i dopiero na drugi dzien wyslalem i nie dojdzie, moglem narzekac ze jak to 70mln wybory kosztuja a ja musze znaczek kupic za swoje, moglem #!$%@? glupoty ze glos przeswituje przez koperte (sprawdzalem - #!$%@? prawda)
Moglem, ale nie jestem debilem i nikt mi za taki wpis nie zaplaci.
Wsrod mojej rodziny i znajomych nie bylo zadnego problemu podczas glosowania korespondencyjnego. Na grupie na fb jest kilka placzkow jak tu, ze trzeba wydac zloty pisiont na znaczek, a to ze jak pakiet zabrali do domu i jutro odesla to nie dojdzie itd.
Moim zdaniem glosowanie korespondencyjne ma dodatkowy atut - oddziela debili od ludzi myslacych.
#wybory #norwegia #gruparatowaniapoziomu
@Borciuch: A za ten kto płaci? Serio pytam, bym se chciał dorobić ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Aczkolwiek nic mi do tego, też nie mieszkam w Polsce więc wyjebongo