Aktywne Wpisy
MokrySuchar +77
Jest jakiś chętny reprezentant tagu #famemma wystąpić na Bitej Śmietance?
Oferujemy mysteryboxa i koszulkę (+koszty transportu).
Oferujemy mysteryboxa i koszulkę (+koszty transportu).
paczelok +906
Aktywne Znaleziska
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
2:57, to ścinanie i wyrzucanie w powietrze opon to chyba niezbyt zgodne z fizyką, nie? Zawsze wydawało mi się, że te pachołki jakoś wzmocnione są.
#projectcars2 #simracing
Symulacja fizyki opon na torze i innych pachołków to żaden wyznacznik. Nawet iRacing, w którym fizyka jest raczej taka jaka powinna być (chociaż są narzekania na model symulacji opon) to kraksy często kończą sie posłaniem auta w kosmos. Taki już urok symulacji zderzeń :P
@advert: Raczej wymagająca arcadówka. Spójrz jak gość kręci kierownicą (a raczej nie kręci), widać że część pracy robi za niego program.
Tak czy inaczej nie oceniałbym gry po samej symulacji odbitych opon XD
pytam bo w GT Sport gra na padzie w zasadzie nie przysparza problemów, a w DR2 kręcenie dobrych czasów bez kierownicy jest prawie niewykonalne i zastanawiam się jak się na tej skali plasuje właśnie PC2.
dzieki widokowi "nintendo" jak to nazwałeś widzisz lepiej zachowanie auta, co rekompensuje brak czucia.
nigdy nie rozumiałem tego fetyszu widoku kierowcy. gra komputerowa to nawet nie jest 1% prawdziwej jazdy, więc po co udawać.
bo w tym pierwszym masz tak czy inaczej czucie kierownicy takie same jak w tym drugim, a przy tym lepszy ogląd sytuacji i tyłu auta, co przy niepełnym, odczuwaniu prowadzenia, jest bardzo potrzebne.
Widok Nintendo daje większy ogląd na sytuacje, ale z drugiej strony widok z dachu czy z kokpitu pozwala łatwiej trafić w apex.
@mayek: Wiesz, to są 650-konne auta rallycrossowe i pewnie niewiele potrzeba by się ślizgać. Ponadto pomaga sobie ręcznym.
@jedlin12: Ja mówię o pracy kierownicą. Zobacz sobie dowolny onboard na yt i porównaj.