Wpis z mikrobloga

Wczoraj zrobiłem rezerwację na 2-tygodniowe all inc. do Bułgarii na wrzesień, cena bardzo okazyjna ale też nie podchodząca raczej pod błąd cenowy (jakieś -60%). Rezerwację robiłem przez travelplanet.pl i wakacje.pl, na 2 różne terminy, po czym obie zostały anulowane przez jakiś "błąd systemu" po stronie operatora (biuro Wezyr). Dzisiaj znowu znalazłem oferty do tego konkretnego hotelu w podobnych cenach, znowu rezerwacja i znowu telefon z wakacje.pl, że nie mogą tego zrealizować bo to błąd po stronie operatora, a oni są tylko pośrednikiem. Czy to nie jest tak, że jeśli zapłaciłem już zaliczkę i dostałem potwierdzenie na maila o wpłynięciu środków za konkretną rezerwację to mają obowiązek sprzedać mi to po takiej cenie jaka była? Tłumaczą się cały czas jakimiś problemami technicznymi a oferty wiszą już ponad dobę i dalej można rezerwować w takiej cenie, nie wiem czy rozkręcać jakąś gównoburzę czy dać se spokój ( ͡° ͜ʖ ͡°) a może to podchodzi pod jakiś UOKiK?

edit: zapomniałem, że dostałem wczoraj maila z wakacje.pl, że hotel w tym sezonie nie będzie otwarty, a nie znalazłem żadnej takiej informacji na oficjalnej stronie hotelu (można normalnie rezerwować pokoje w najbliższych miesiącach) - celowo wprowadzają w błąd?

#podroze #kiciochpyta #prawo #uokik #gownoburza
pernikovy_tatko - Wczoraj zrobiłem rezerwację na 2-tygodniowe all inc. do Bułgarii na...

źródło: comment_15929942508tllGYciqS2zj9y7PocZNt.jpg

Pobierz
  • 10
@Konkol: no wiadomo, rozumiem że błąd może się zdarzyć, ale takie zniżki to nic specjalnego, tym bardziej w obecnej niepewnej sytuacji, nie wyglądało to wcale na błąd cenowy, takie okazje się zdarzały i w zeszłych sezonach, najgorsze że są takimi januszami - po co kłamać o jakimś zamykaniu hotelu ¯\_(ツ)_/¯