Wpis z mikrobloga

No to chwilowo upgrade Tribana skończony. Od zakupu minął dokładne rok i ponad 5k kilometrów. W tym czasie zmienione zostały:
- pedały na Shimano PD-A530
- opony najpierw na Vittoria Rubino Pro G2 25C, a teraz na Panaracer Gravelking SK+ 35C,
- klocki hamulcowe na EBC CFA439HH
- kaseta na oryginalną Shimano Sora 11-30
- łańcuch na Connex 904
- kierownica na Ritchey Gravel Comp VentureMax z owijką Fizik Terra (oficjalnie stwierdzam, że Fizik nie umie w kolory, bo to co widać na zdjęciach sprzedają jako brązowe ¯\_(ツ)_/¯ )

Do wymiany jeszcze kółeczka w tylnej przerzutce (bo jedno jakiś duży luz złapało) i chyba jednak wrócę do czarnej owijki.
Z każdym zakupem radocha jak bym nowy rower dostał, a teraz nie mogę się doczekać aż przestanie padać.

#gravel #triban #wykoptribanclub
fonfi - No to chwilowo upgrade Tribana skończony. Od zakupu minął dokładne rok i pona...

źródło: comment_1592850376HgpkTvvMqJqcxmqrZsgR9x.jpg

Pobierz
  • 44
  • Odpowiedz
@yeloneck: Generalnie rower jest super, zwłaszcza stosunek jakości do ceny. Odpowiadając na Twoje pytanie o zmiany, to:
- pedały miałem jeszcze z poprzedniego roweru, więc są od pierwszego dnia; nie wyobrażam sobie jazdy bez SPD ;)
- opony wymieniłem po pierwszej większej gumie, przy której rozciąłem porządnie te fabryczne; za namową kolegów (szosowców) założyłem 25C i są na prawdę genialne, ale jako że mam jeden rower do wypadów i do
  • Odpowiedz
@kocz_ownik:
Triban - 2799
pierwsze opony Vittoria - 260 za komplet
drugie opony Panaracer - 322 za komplet
klocki hamulcowe EBC - w sumie jakieś 80 za przód i tył
kierownica Ritchey
  • Odpowiedz
@fonfi: Słuchaj bo czytam troche o twoich przeróbkach tego rowerka, powiedz mi jak się sprawdza w terenie nieutwardzonym? Tak się zastanawiam właśnie nad rowerami z oferty decathlona i chciałem bardzo sobie sprawić tego: https://www.decathlon.pl/rower-triban-gravel-120-id_8575940.html ale jest niedostępny i cholera wie kiedy będzie. Interesuje mnie bardziej typ gravel bo lubie smigac tez polnymi drogami i szutrem, mam sporo takich tras. Czy po wymianie w tym tribanie rc500 opon, kierownicy i ew.
  • Odpowiedz
@viejra: rower zarówno przed jak i po przeróbkach spisuje się super, właściwie w każdych warunkach. Tzn. "downhillu" po korzeniach na nim pewnie nie zrobisz ale rozumiem, że nie mówimy o skrajnościach. Ostatnio jeździłem po fortach w Przemyślu, gdzie połowa tras to był szuter, polne drogi albo w ogóle leśne ścieżki i do tego przez pogodę błoto i kałuże. Do tego multum podjazdów, zjazdów, kocich łbów i tego typu klimaty -
fonfi - @viejra: rower zarówno przed jak i po przeróbkach spisuje się super, właściwi...

źródło: comment_1593006905vn9S7p9C9nsPY72UqTkrOk.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
@viejra: 172cm, 68kg i mam rozmiar M, ale mam wrażenie, że na S czułbym się lepiej. Jak kupowałem to nie miałem rozeznania, pierwszy taki rower i posłuchałem rady, która dzisiaj nie wiem czy była na 100% dobra. Dopóki miałem odwrócony mostek na +7 to po regulacji siodełka i kierownicy jakoś się dopasowaliśmy. Teraz po zmianie kierownicy i odwróceniu mostka na -7 mam wrażenie, że trochę za bardzo mnie rozciągnęło. Na
  • Odpowiedz
@fonfi: jak myslisz na 190cm i 90kg brac XL?
Z tego co czytam piszesz, że najgorszym mankamentem są hamulce. Dałbyś link dokładnie do klocków na które wymieniłeś?
  • Odpowiedz
@viejra: Nie ma sprawy. A z tym wzrostem, to najlepiej się przymierzyć. Wszyscy mówią, że jak jesteś na granicy rozmiarówki to lepiej brać mniejszy i raczej mają rację. Chociaż u Ciebie to idealnie w środek XL się pasujesz, więc powinien być ok.
  • Odpowiedz
@bociek111: Tylko dętki, bo te oryginalne pewnie będą za małe. I raczej nie te z Decathlonu bo nie są pierwszej jakości ;) Polecam albo Contitube, albo ostatnio dobrze mi się jeździ na Kellys.
  • Odpowiedz