Wpis z mikrobloga

@Anty_Chryst: Jest takie pojecie jak rynek. Jeżeli jesteś światową korporacja inaczej musisz "rozmawiać" z klientem z zachodniej europy/USA inaczej z rynkiem arabskim a jeszcze inaczej z rynkiem chińskim. Niestety presja od górna nie może zostać zignorowana. To nie z tą firmą jest coś nie tak tylko z wojna światopoglądową jaka toczy się obecnie. Firmą chodzi o zysk. W obecnych czasach nie opłaca sie być "homofobem", rasistą itp jeżeli działasz na rynkach
@Anty_Chryst: Po pierwsze nie sądzę, żeby sprzedaż im przez to skoczyła, wręcz przeciwnie, paru idiotów może zrezygnować. Po drugie jakiekolwiek wspieranie LGBT w arabowie jest prawnie zakazane (mokry sen polskiego prawactwa). Skończyłaby się zbanowaniem firmy w najlepszym razie. Po trzecie czemu nikt z polskiej prawicy katolickiej nie pojechał do AS w celu walki o prawa katolików?
@Anty_Chryst:

niektórzy po prostu nie lubią mieszania gier z polityką, ideologiami

No. Jak byłem konserwą jakieś 3 lata temu i widziałem wsparcie dla LGBT przez firmy to chodziłem płakać do kąta. To była #!$%@? dla mnie tragedia. Żeby tak tęczę dodać do loga? No panowie...

mają też prawo do wyrażenia swojej opinii

Przecież nie zabraniam. Mam tylko bekę z tego. Chyba mogę, co nie?
@Anty_Chryst: oni tego nie zrobili ani dla lewactwa, ani dla zysków tylko zwyczajnie bo muszą. Bo uciecie zasiegow na fb, Twitterze to drobnostka. I tutaj nie chodzi o zyski, a o straty które mogą im się przytrafić jak nie zastosuja się do polityki rządzących u góry.
@Anty_Chryst: Na każdym marszu równości znajdziesz transparenty, które głoszą jakieś treści pokroju "nie dla tęczowego kapitalizmu, queer rewolucja". Oczywiście, że większość lewaków się będzie cieszyć, ale w sumie taki jest trend, więc nie można winić ludzi. Zresztą takie działania firm pewnie mają jakiś wpływ na mentalność.