Wpis z mikrobloga

@adrian260: to jest 16 letnie auto klasy wyższej marki powiedzmy że premium... Elektronika naje*ana wszędzie - moduł komfortu potrafi pójść w cholere, MMI też się moze zepsuć... Wiem że w A6 jest aluminiowe zawieszenie wielowahaczowe, więc koszty na pewno wyższe niż standardowe - do tego felga minimum 17", więc opony droższe niż do zwykłych toczydeł na 15" i 16", hamulce też kosztują trochę więcej niż do popularnych marek, bo trzeba jakoś
@sztefen_muller: Czyli raczej nie gorzej niz bmw? ( ͡° ͜ʖ ͡°) po prostu chciałem sprobowac takiego pozeracza kilometrow moglbym nie na codzien bodo pracy jezdze rowerem ale coś czym przyjemnie dojade w dalsze miejsce takze raczej lusi mnie mysl 3.2. A po cyzm rozpoznać czy to multitronic czy tiptronic? I na jakie koszty multitronic naraza?
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@adrian260: szykuj 500 zł miesięcznie średnio na eksploatację, bez paliwa i płynów rzecz jasna. W 2.4 jest jeszcze ten kolektor za miliony monet, razem z rozrządem pewnie 10k, a 2.4 nie jedzie, ale za to dużo pali
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@adrian260: w A6 C6 jedyny mało problematyczny jest 2.0 TFSI z tego, co się orientuję. No i diesel 2.0 TDI CR. W 3.2 na pewno jest też jakiś problem z gładziami cylindrowymi. Może po prostu inne auto?
No diesla wolalbym uniknac za malo jezdze. Rozwazalem tez a4b8 wlasnie z 2.0 tfsi ale to po liftingu z tego czytalem dopiero warto bo poprawione sa te silniki. Zdaje sobie sprawe ze utrzymanie nie mlodego premium kosztuje ale wolalbym uniknac powaznych awarii. A 2.0 tfsi rozumiem ze bezproblemowy jest pierwszej generacji tylko wystrzegac sie drugiej?