Wpis z mikrobloga

Przyjechała perełeczka całe 1600 km :)
Troszkę pracy i będzie chodzić panie. Tak tak Angol bo jestem biedakiem i nie stać mnie na EU i napewno zaraz się #!$%@?. Tak serio to czy wsiadam w Anglika czy w europe jadę tak samo i nie widzę większych przeszkód . Ten egzemplarz kupiłem za śmieszne pieniądze i został dokładnie sprawdzony na miejscu w Anglii przez znajomego .

#samochody
#bmw
#pokazauto
#motoryzacja
Kingside - Przyjechała perełeczka całe 1600 km :) 
Troszkę pracy i będzie chodzić pan...

źródło: comment_1591864857o2NfnNK3ULeNvrYxQLJtPn.jpg

Pobierz
  • 31
  • Odpowiedz
w europe jadę tak samo i nie widzę większych przeszkód


@Kingside: Wyprzedzanie w angolu czegokolwiek innego niż rower wymaga tendencji samobójczych. ¯\_(ツ)_/¯

Między innymi przez takich artystów, większość tras jeżdżę terenówką na ramie, ze zderzakiem na wysokości oczu kierowcy typowego sedana.
  • Odpowiedz
  • 4
@Kingside skoro dałeś za niego śmieszne pieniądze to kup rozbitka z europy i przełóż środek. Już nie będziesz biedakiem, będzie bezpieczniej na drogach a i kilka wiader części zapasowych zostanie.
  • Odpowiedz
Tak tak Angol bo jestem biedakiem i nie stać mnie na EU


@Kingside: pomijając, że to Angol. Kupić auto to jedno, a utrzymać to drugie. W przypadku BMW sprawdza się to jak nigdy. Jak nie #!$%@? to sprzedasz szybciej niż Ci się wydaje.
  • Odpowiedz
@hyperlink bajdurzenie. Niektóre rzeczy faktycznie drogie , ale w używanych autach bardzi często to co miało paść to już padło i zostało wymienione. Albi nie zostało ale wtedy nikt tego nie kupi.
  • Odpowiedz
@Kick_Ass: Pozwól, że zapytam: byłeś właścicielem dłuższy czas jakiegoś BMW z ostatniej serii E lub młodszej? Sam mam F30. Auto kupiłem z przebiegiem 39 tys.km. Obecnie mam 91 tys. km nalotu. Przez niespełna 4 lata w utrzymanie auta #!$%@?łem już tyle, że głowa mała. W tym miesiącu szykuje się grubszy serwis. Mam cichą nadzieję, że zmieszczę się w 10 tys. zł, ale to raczej mało realne biorąc pod uwagę liczbę
  • Odpowiedz
@Kingside jaki silnik i jaka skrzynia? Sprawdzenie na miejscu to jedno, a co wyjdzie pod twoja nogą to inna sprawa. Chyba przedlift więc zrób tag to będziemy mogli poobserwować na żywym organizmie czy uda ci się wszystkie usterki na bieżąco usuwać. Piszę bez szydery sam miałem e60 kilka lat i w rodzinie było ich kilka, poza tym trochę siedziałem na forach/funklubach to się trochę oczytałem i nauczyłem o tych bolidach.
  • Odpowiedz
@hyperlink no mam rok e61 3.0d z 2006 , dosyć intensywnie przegoniłem je po europie zaraz po zakupie, tylko olej, filtry, jakieś końcówki drążków , ogólnie w rok wydałem z 2k na eksploatacje. Poprzedni właściciel robił remont skrzyni za 8k , więc to uznaje za dość wysoki koszt ale myślę że remont automatu w większości samochodów będzie wysoki, reszta rzeczy do przyjęcia, zawieszenie nivo,straszono mnie że koszta naprawy trgo są wysoki,
  • Odpowiedz
@Kick_Ass: no to miałeś więcej szczęścia niż ja. Wszystkie serwisy na bieżąco, interwał wymiany oleju nie większy niż co 12 tys. km, wymieniony olej w skrzyni przy 60 tys. km i szereg innych pierdół. Wliczając ceramikę i dwie korekty (4,5 tys. zł) i dodatkowych komplet kół (5 tys. zł) przestałem liczyć po przekroczeniu 20 tys. zł, za tydzień idzie kolejna dycha (u mnie wymiana rozrządu zgodnie ze sztuką mimo, że
  • Odpowiedz
@MercedesBenizPolska wie skąd kupił i robi znikome przebiegi, jak leje dobry olej i wymienia chociaż raz do roku to silnik jest nie do zniszczenia, ale przy tym przebiegu i wieku samochodu za chwile mogą być problemy dookoła. Najgorsze jest jak się nazbiera problemów na raz np pęknie guma od ic po czym się zapcha dpf a np przez niesprawny któryś z termostatów (są dwa i do tego wadliwy wymiennik ciepła w
  • Odpowiedz
@Popularny_mis termostat to też jakieś groszowe sprawy, z olejem ,filtrami i olejem zapłaciłem 1200 zł. Grzała się do 60 stopni i ani stopnia więcej. Dpf out, klapy wirowe jakieś wzmocnione(?) , hydro wymienione. Mam nawet oryginalne amortyzatory bmw jeszcze zamontowane (czy ori z pierwszego montażu wytrzymają 300k czy raczej wymienione w trakcie?) Auto z włoch, dałem 20k. Samochód świetny.
KickAss - @Popularnymis termostat to też jakieś groszowe sprawy, z olejem ,filtrami i...

źródło: comment_1591880233Dsu8EynObsGRREj7mKnyyK.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
@Kick_Ass pomijajac ekologię, to w samochodzie po prostu śmierdzi bez dpfu (jeździłem tak ostatnie pół roku zanim sprzedałem) sprawdź sobie w ukrytym menu temperatury to będziesz wiedział czy to 60C było przez termostat czy przez wadliwy wymiennik ciepła. Klapy mogą być albo usunięte albo właśnie wymienione, z częstszych usterek to jeszcze wygłuszenie drzwi się odkleja i wtedy woda cieknie do środka. Kleme minusowa warto wymienić na poliftowa. Oprócz termostatu to często
  • Odpowiedz
@Popularny_mis nie wiem czy wywalony fizycznie czy programowo, trochę po mieście pośmigałem, smrodu nie uświadczyłem ani się nie zatyka czy wypala. To jest ten model tzw póliftowy, mam palonego z guzika i każdy mówi że to najlepsza opcja, na żeliwnym bloku i mocniejszych wtryskach. Zupełnie tego nie ogarniam,nie byłem nigdy fanem bmw ani nie robiłem resarchu przed zakupem. Była ładna i tania to kupiłem ¯_(ツ)_/¯
  • Odpowiedz
@Kick_Ass nie tyle te wtryski mocniejsze co są piezoelektryczne, tyle że ich nie da się regenerować. Programowo musi być wywalony bo inaczej by ci oleju przybywało bo tam jest dotrysk diesla do puszki gdy wypala, a jak się procedura nie powiedzie to ten syf trafia do oleju. To nie tyle pół lift tylko od 2005 do 2007 (lift) ze względu na normy spalin wymienili w silniku 218km wtryski na piezo przez
  • Odpowiedz
@Popularny_mis nic to, fajna furka, na programie niby, 291kucy ,ładnie się odpycha, spalanie ma zadziwiająco małe jak na prędkości w trasie. Do Chorwacji jechałem zawalony po dach z 4 osobami na pokładzie to na 1200 km spaliła mi 7.5 i wcale jej nie oszczędzałem. Powrót w 9 godzin do PL spalanie 8. Wydaje mi się że nie ma co demonizować tego auta, z tego co na grupie FB czytam to najczęsciej
  • Odpowiedz