Wpis z mikrobloga

@iwas_55: przede wszystkim szukaj ofert prywatnych, aut sprzedawanych przez ludzi którzy nimi jeździli, wtedy możesz sprawdzić historię serwisową... I kup tani miernik lakieru, na początku podczas oględzin sprawdzisz czy auto to nie ulep i czy jest sens poświęcać więcej czasu na oględziny,
@iwas_55: poszukaj np. Opla Corsy C z silnikiem 1.2, to będzie dobry kompromis. Nie jest to super niezawodne auto, które trzymałoby cenę, ale jest pełno tanich części a każdy mechanik naprawi Ci je z zamkniętymi oczami.
@iwas_55: I tutaj waga, tak jak we francuskich psuej sie elektronika XD

Tak Corsa C ma powazna wade konstrukcyjna w ukladzie hamulcowym, ktora powoduje ze regularnie przestaje dzialac reczny, wiec ciagle trzeba do niego zagladac i najlepiej zima nie zaciagac recznego jak sie jechalo po blocie, bo po nocy bez mlotka sie nie ruszy wtedy
Ale tak samo jak z francuzami. Nie oznacza to ze od razu nie mozna go kupic,
@Norskee: zapiekające się zaciski? Wystarczy co jakiś czas wymienić gumki itd, są gotowe zestawy naprawcze do tych zacisków. No i powiedzmy sobie szczerze, w tej cenie nie znajdzie auta które będzie idealne pod każdym względem.
@konto_dla_trybu_nocnego: #!$%@? rozwiazana linka hamulcowa zaraz przy bebnach, ciagle dostaje sie tam woda i bloto posniegowe, wiec reczny przestaje poprawnie puszczac, a zima woda w srodku zamarza i zeby reczny puscil trzeba walic mlotkiem ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@goferek nie zadne zaciski tylko linka hamulcowa rdzewieje /zima zamarza w osłonie bo jest zaprojektowana przez jakiegos uposledzonego niemca, ktory zapomnial ze jest cos takiego jak deszcz, snieg i
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@iwas_55: Też mi tak mówili aż kupiłam renaulta i serwis odwiedzał dwa razy w roku. Na przeglądzie i wymianach opon/filtrów.
@iwas_55: ja od siebie mogę polecić Forda Fiestę MK6. Mam od 4 lat w benzynie 1.3 i nie mam z nią żadnych problemów. Tania w utrzymaniu, nie psuje się. Problem jest tylko taki, że nie jest to demon prędkości i przyśpieszenia.