Wpis z mikrobloga

#rtv #rtveuroagd #pytanie #pytaniedoeksperta #kiciochpyta #reklamacja #telewizory #telewizor
Witam, mam pytanko, prawie dwa lata temu kupiłem TV Samsung w RTV EURO AGD, jak go najlepiej zareklamować? Na stronce mam formularz(mam konto gdzie widać moje zakupy),jest do wyboru rękojmia i gwarancja. Jak to zrobić by się nie szarpać? Robią problemy by zbyć klienta?
Usterka klasyczna(sporo ludzi mi mówiło że takie coś mają w TV): ciemne plamy, najpierw była malutka, potem urosła, teraz już tak mi przeszkadza, że nie da się oglądać. Podobno poprawiają tylko by wytrzymało do końca gwarancji a potem wraca, teraz TV to chyba usługa na dwa lata:(
Dzięki!
RabarbarDwurolexowy - #rtv #rtveuroagd #pytanie #pytaniedoeksperta #kiciochpyta #rekl...

źródło: comment_1591703160WjEhJtjpjJDcwtfXr6sHwP.jpg

Pobierz
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@RabarbarDwurolexowy: kilka tygodni temu przestały działać USB w tv. Zadzwoniłem bezpośrednio do samsunga, w ciągu tygodnia przyjechał serwisant, który wymienił na miejscu płytę główną - u mnie w domu ;] Polecam ten kierunek zamiast walkę ze sklepem i odsyłaniem towaru. Tam są trzy elementy - matryca, płyta główna, moduł zasilający. Naprawa przez wymianę.
  • Odpowiedz
prawie dwa lata temu kupiłem


@powaznyczlowiek: @RabarbarDwurolexowy: rękojmia odpada, bo domniemanie wady istnieje do 1 roku. Powyżej tego czasu to Ty musisz udowodnić, że wada lub jej przyczyna istniała w momencie wydania towaru. Podsumowując - powodzenia przy składaniu rękojmi.

Niestety pozostaje tylko gwarancja producenta.
  • Odpowiedz
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@husky83: nie będę tu mędrkował, żaden ze mnie prawnik, ale ostatnio reklamowalem właśnie w taki sposób mebel, dosłownie na parę dni przed upływem 2 lat i bez problemów mi to przyjęli

Z drugiej Strony z serwisem Samsunga też mam akurat dobre doświadczenia (u mnie piekarnik) więc może i warto spróbować @RabarbarDwurolexowy no tylko z gwarancją to już regulamin rządzi
  • Odpowiedz
@husky83: internet coraz bardziej zawalony artykułami-śmieciami typu kopiuj wklej, jakiś artykuł z 2014stego, gdy przepisy były inne, poprzestawiane zdania, szyk, kilka wyrazów i jeszcze raz wstawiony z nową datą, albo kompletne bzdury pisane chyba przez jakiegoś praktykanta, coraz bardziej wkurza mnie przekopywanie się przez ten googlowy śmietnik
  • Odpowiedz
@RabarbarDwurolexowy: Nie pamiętam skąd brałem numer - albo ze strony, albo kontaktowałem się przez jakiś chat serwisowy. W moim przypadku była zdalna diagnostyka, potwierdzili problem z wejściem USB i po prostu wymienili na miejscu. Wszystko załatwione błyskawicznie. Numer seryjny z tabliczki znamionowej, datę zakupu potwierdziłem przez okazanie maila potwierdzającego zakup w jakimś Saturnie, czy innym Media Expercie.
  • Odpowiedz
@zakoo: ja wysłałem swój numer telefonu przez telewizor w menu serwis, zadzwonili za 2 godziny i kazali wypełnić ankietę kontaktową na samsung.co, załączyć zdjęcia usterki, podać model i numer seryjny, wysłałem ankietę, dostałem potwierdzenie że otrzymali wiadomość, jak wszystko pójdzie jak u ciebie, to tez bym chciał w domu wizytę, matryce chyba też reperują? To jest plastikowa obudowa, matryca, płytka z softem i zasilacz, tylko wymieniają podzespoły, choć podobno przy
  • Odpowiedz