Aktywne Wpisy
Wraczek +53
Obecne ograniczenia prędkości nie są w żaden sposób dostosowane do aktualnie eksploatowanych samochodów na drogach.
50 km/h w zabudowanym przy tych osiągach/hamulcach to śmiech, 70 km/h mogło by być na lajcie, bo dużo osób wyznaje zasadę że "do 20 wzwyż nie łapią", więc i tak każdy leci te 60-70 ¯\(ツ)/¯
50 w zabudowanym może miało sens za czasów poloneza i trabanta, teraz to kuriozum. #takaprawda
#polskiedrogi
50 km/h w zabudowanym przy tych osiągach/hamulcach to śmiech, 70 km/h mogło by być na lajcie, bo dużo osób wyznaje zasadę że "do 20 wzwyż nie łapią", więc i tak każdy leci te 60-70 ¯\(ツ)/¯
50 w zabudowanym może miało sens za czasów poloneza i trabanta, teraz to kuriozum. #takaprawda
#polskiedrogi
alfa-sigma +92
No i oczywiście to, że teraz ograniczenia prędkości mają dla mnie jeszcze więcej sensu ( ͡° ͜ʖ ͡°) Strach pomyśleć co by było gdybym jechał te 70-80km/h co przecież jest praktycznie codziennością na polskich drogach w terenie zabudowanym.
Więcej info w opisie filmu.
Z fartem!
#motocykle #polskiedrogi
@BratProgramisty: miał pierwszeństwo ¯\_(ツ)_/¯
@Bachal: nie wiem o co ci chodzi. Zachował się standardowo jak na kierowcę z kamerą przystało i rozpedzony wjechał prosto w przeszkodę.nie po to ma kamerke aby nic nie nagrać. Zresztą gdyby się wywalił to jak udowodni że ktoś na nim wymusił? Musiałby miec jakieś urządzenie do rejestracji obrazu, czy coś. Oh zaraz.
Swoją drogą uwarzajcie tam na siebie mirki i pamiętajcie
@efeeem: Jechałem koło 60.
@CheckEngine: Jakbym jechał wolniej to też bym go ominął ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Bachal: Oczywiście że hamowałem, widać nawet bujnięcie kierownicy jak opona na chwilę straciła przyczepność. Jak włączysz głośniki to usłyszysz również że obroty silnika
@Bachal: Mniej więcej od połowy przejścia dla pieszych przecież hamuje. Widać, że wozi mu kierownicę, słychać jak zostały zdławione obroty silnika - nie każdy wali obydwie klamki jednocześnie przy awaryjnym hamowaniu. Wręcz ludzie, którzy uczyli się jeździć na moto bez ABS-u, ze sprzęgłem czekają do samego końca, o ile w ogóle w takiej sytuacji o nim myślą.
@BratProgramisty: Przecież zaczął hamować zaraz, jak tylko skończyły się barierki i masa innego gówna na środku drogi, czyli przypuszczam, w momencie, w którym cokolwiek zauważył.
@NajwyzszaFormaSztuki: Dlatego nie ma sensu wrzucanie czegoś do sieci, ani na wykop, ani na jakieś śmieszne grupy facebookowe, czy inne fora. Zawsze znajdziesz masę specjalistów, którzy wszystko widzą, wszystko by ogarnęli, bo siedzą przed monitorem i mogą sobie podywagować. A w rzeczywistości skończyli by tak samo, albo by jeszcze położyli moto, bo tak bezpieczniej ;).
@Glenroy: Ano. Już mi tu jeden policzył prędkość do dziesiątej części kilometra i dystans który przebyłem co do metra.
@Bachal: Ponad 2 sekundy, jak na awaryjne hamowanie, to już całkiem sporo.
@Bachal: Ale nigdy, przenigdy nie zdarzyło Ci się oderwać wzroku, to na sygnalizator, to na prędkościomierz, albo na jakąś
@Bachal: Była, była.
Od czasu kiedy na przejściu słychać że hamowanie się rozpoczyna, do uderzenia minęło 1.43s kiedy wyraźnie wytraca prędkość.
Tylko po pierwsze motocykl hamuje słabiej niż samochód, zwłaszcza w pierwszej fazie gdzie w samochodzie można pewnie cisnąć hamulec do oporu, a na motocyklu trzeba się "pomacać" z przyczepnością.
No a w czasie takich 1.43s przy założeniu średniego opóźnienia