Wpis z mikrobloga

Ale teść dał się wystukać telewizji #canalplus która wprowadza w błąd seniorów:) W styczniu podpisał umowę na kolejne 24 miesiące z usługą multiroom. Była promocja na dekodery. Mieszkał jeszcze w starym mieszkaniu i dopiero po odbiorze nowego miał zgłosić się po ich odbiór. Sprzedawca zapewniał, że będą na niego czekać i będzie mógł je odebrać nawet za kilka miesięcy. Jaka była mina tego staruszka gdy w punkcie obsługi powiedziano mu że miał czas do końca miesiąca w którym podpisał aneks a teraz to może mieć ale z "miliony monet" Oczywiście aneks jest ważny i dostał kolejne 24 miesiące umowy w gratisie:) Dzięki @Canalplus że go tak urządziliście. Mam ubaw po pachy. Do tego jeszcze dziadzio próbował pisać reklamacje ale też ją odrzucono. Jesteście MEGA!

#canal #canalplus #cyfraplus #cyfra
  • 33
  • Odpowiedz
@BrakPomysluNaNick: Fajne. Ja mam osobiście na to wywalone, nie oglądam tego syfu. Jednak takie kitowanie starszych ludzi w salonie sprzedaży i wymaganie czytania 10 stron umowy małym drukiem... to zwykłe wykorzystywanie ich naiwności. To nie zakup domu aby czytać kropka w kropkę umowę.
Pani Jaworowicz podobna do mnie:)

Pozdro Mirku
  • Odpowiedz
@insert_table81 Wiek nie zwalnia z obowiazku czytania umowy, wręcz przeciwnie - wydawać by się mogło, że człowiek starszy, bardziej doświadczony życiowo, powinien wiedzieć o takich podstawach ;) A jeśli się już pewnych spraw nie ogarnia, to może warto było poprosić kogoś o pomoc
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 681
@Alex_mski: @insert_table81: w pracy powinna być ważna etyka, a jeśli ktoś pracuje u znanej marki to tym bardziej. Fajnie były by żyć w kraju w którym nie musisz zakładać że każdy chce cię wyruchać.
  • Odpowiedz
  • 11
@insert_table81 niech napisze pismo o odstąpieniu od umowy z powodu niezgodności przedmiotu umowy. Zapewnienia sprzedawcy (nawet słowne) są tutaj ważne. Np. jak jesteś w sklepie i mówią ci że tv ma 4 USB a w domu okaże się że są 3 to możesz oddać tv.
  • Odpowiedz
@insert_table81 mój tata kiedyś walczył z T-Mobile bo zrobili to samo z babcią, przez telefon co innego, potem co innego. Pomogło zgłoszenie do UOKiK, nagle znalazło się nagranie z rozmowy, babcia dostała odszkodowanie.
  • Odpowiedz
Wszyscy sprzedawcy tych #!$%@? telefonów, kanalplusów, ubezpieczeń (przedłużeń gwarancji) czy innej takiej #!$%@? nigdy klienta nie poinformują o wszystkich minusach, gdyż te umowy są tak #!$%@?, że szkoda gadać. Mje też tak teścia kiedyś zrobili w #!$%@?. Zło dzie je ;) nosacz.jpg
  • Odpowiedz
w pracy powinna być ważna etyka, a jeśli ktoś pracuje u znanej marki to tym bardziej. Fajnie były by żyć w kraju w którym nie musisz zakładać że każdy chce cię wyruchać.


@ElCidX: po 7 latach pracy w różnych telekomach powiem Ci tak - fajnie by było pracować bez planów sprzedażowych, nacisków i uzależnienia wynagrodzenia od sprzedaży. Etyką rachunków nie opłacisz.
¯\_(ツ)_/¯

nigdy klienta nie poinformują o wszystkich minusach, gdyż te
  • Odpowiedz
@lightman_ltm:

Etyką rachunków nie opłacisz.

Wiadomo, że łatwo nie ma, ale takim tekstem może się usprawiedliwiać każdy złodziej. Na pewno taka praca jest dla ludzi o dość elastycznym sumieniu.
  • Odpowiedz
@insert_table81: nigdy nie miałem problemów z nimi, a jestem abonentem od grubych lat. Mógł poprosić o podkreślenie głównych założeń umowy, a najlepiej to przedłużać wszystko telefonicznie bo ma się dowód nagrany co obiecują. Poza tym zawsze na wypowiedzeniu bo wtedy najlepsze oferty :)
Bo na zdrowy rozsądek- jak taka firma ma pilnować co obiecują jakieś wafle w punkcie obsługi klienta? Trzeba mieć dowody to wtedy wobec takich wyciągną konsekwencje.
  • Odpowiedz
@insert_table81 a zamawiał przez infolinię czy na miejscu? Miałem identyczna sytuację, znaleźli nagranie, odsłuchali, przeprosili. A innym razem bez problemu rok na mnie dekoder czekał. Więc jestem daleki od demonizowania ich (poza tym że dzwonią jak popieprzeni gdy kończy się umowa).
  • Odpowiedz
@Alex_mski: Ale co ty gadasz, ty czytasz 25 stron umowy, pisanej żargonem prawniczym, ktora ogarnia tylko autor, o glupi dekoder? Przeciez i tak nie zrozumiesz co tam jest ani konsekwencji zapisow bo to trzeba doktorat z prawa konsumenckiego. Plus nawet jesli to co, i tak cie moga wydymac jak beda chcieli a ty mozesz sie gora poskarzyc.
  • Odpowiedz