Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@DerMirker: leja po bombie tam brakuje jeszcze. Brzydota polskich ulic nigdy nie przestanie mnie zadziwiać ( ͡° ʖ̯ ͡°)
  • Odpowiedz
@alteron: mieszkańcy jeszcze zostali, zresztą to nawet usprawiedliwiałoby jeszcze większe ograniczenia ruchu aut. Większy komfort przemieszczania się dla pieszych i rowerzystów. Te rejony nie były budowane z myślą o takim ruchu samochodów. Jeśli tramwaje nie będą dostatecznie wydolne to można puścić autobusy nowymi trasami lub także zwiększyć ich częstotliwość. Auta prywatne powinny poruszać się po alejach, przez mogilskie, grzegorzeckie, most kotlarski do matecznego i z powrotem w aleje czyli drugą
  • Odpowiedz
@DerMirker Nie jest idealnie, ale coś trzeba było zrobić, bo Grzegórzecka prowadzi całe potoki rowerzystów z Alei Pokoju do centrum. Alternatywne drogi rowerowe niestety są zbyt okrężne.

@kone jazda rowerem po ulicy w centrum to zwykle nie problem ale w tym miejscu niestety tak. Są tam separatory i samochody nie mogąc wyprzedzić roweru podjeżdżają pod samo koło, gazują, a nawet trąbią - przez całą drogę czujesz oddech na plecach i
albert107 - @DerMirker Nie jest idealnie, ale coś trzeba było zrobić, bo Grzegórzecka...

źródło: comment_1591190638gOTy4njnp9fzoH23kKermM.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
@DerMirker: a po co w ogóle scieżka rowerowa? Dla mnie rower powinien jechać chodnikiem, co za porąbana akcja, ktoś powinien polecieć głową za ten chory pomysł tej ścieżki, to jest już patologia żeby rower był ważniejszy niż sprawne poruszanie się samochodem po mieście.. ostatnio już dziwiłem się tym żałosnym eko zmianom na kazimierzu że nie mogę wjechać i spędzić tam czasu, teraz kazimierz i tamte okolice stają się dla mnie
  • Odpowiedz
@s0k1: to nie na mnie krzycz, tylko na ZDMK. A ja pomysł popieram, to nie są lata 90. żeby jaśnie pan się pchał wszędzie swoim Audi do centrum, które nie wydala komunikacyjnie.

Apropos chodnika, na Grzegórzeckiej jest za wąski i chodzą po nim ludzie, więc jazda tam jest uciążliwa.
  • Odpowiedz
@DerMirker: czyli bez sensu. Ha tfu na takich innowatorów. Setki ludzi kiszących się w korku w tramwaju tylko po to, żeby rowerzyści mieli wydzielony pas. Wywalić ruch samochodowy, żeby tramwaj był konkurencyjny i wtedy spoko.

Albo jeden pas dla rowerów, dwa dla tramwajów i autobusów i z tego czwartego jednokierunkowa dla aut.
  • Odpowiedz
@s0k1
Akurat Kazimierz tylko odżył dzięki dodatkowym ograniczeniom wjazdów: zrobili ogródki na ulicach, mniej zaparkowanych aut, ulice dla pieszych - mnie i większości moich znajomych się podoba.

Jeśli dojazd na Kazimierz komunikacją zajmuje ci zbyt dużo, a chcesz tam często spędzać czas to może po prostu przeprowadź się gdzieś bliżej. To samo z pracą. Centrum miasta to nie miejsce dla samochodu.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@DerMirker: Szkoda, że spowoduje to problemy w pozostałych kwestiach. Tak samo nie mogę się doczekać otwarcia Krakowskiej z tym samym pomysłem tramwaju ze wspólnym pasem samochodowym.
  • Odpowiedz
@DerMirker: XD Już widzę jak rowerzyści będą #!$%@? slalomem pomiędzy ludźmi wsiadającymi/wysiadającymi z tramwaju. Przecież przeciętny rowerzysta nic sobie nie robi z sygnalizacji świetlnej czy znaków pierwszeństwa. Non stop przeciskają się pomiędzy ludźmi na przejściu dla pieszych jak jadą ulicą.
To nie może się dobrze skończyć.
  • Odpowiedz