Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@bylymylypyly: a wystarczy po wpieciu sie dwa razy bujnac go do przodu i wszystko jasne. Smaczku dodaje fakt, ze w UK jest wymagany krabainczyk ktory wponasz w siodlo w takie miejsce, ktore sie odslania dopiero po poprawnym wpieciu sie w siodlo, wiec koles konkret olal sprawe.

Albo idiota robil 'half coupling' - czyli ledwo wjechał pod naczepe i ja podniosl zostawiajac sobie więcej miejsca na wpiecie kabli, bo z agregatem niewygodnie
@bylymylypyly: w takiej akcji urwane kable to najmniejszy problem, naczepa idzie do remontu Wydaje mi się że belka z kablami jest zerwana ze strony ciągnika, a nie od naczepy.

Naczepie raczej nic nie będzie.
Btw. Lorry driver here, Wiem czym jest split coupling i mavis rail ;)
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@leasy2: taki najzwyklejszy. Mozna go zapiac tylko gdy siodlo jest w pozycji calkowicie zamknietej, co sluzy dwom rzeczom: uniemozliwia wypiecie sie siodla podczas jazdy (chociaz nie slyszalem by taka sytuacja miala miejsce) i potwierdza poprawne sprzezenie piatego kola z trzpieniem. W mojej firmie jest taki bajer jeszcze - mamy informacje w kabinie czy ktos nam nie wypial karabinczyka zanim ruszymy (ten zielony element jest sensorem).
Pobierz peszmerd - @leasy2: taki najzwyklejszy. Mozna go zapiac tylko gdy siodlo jest w pozyc...
źródło: comment_1591037860LJZ91XquXDakXoBreDG6W0.jpg