Aktywne Wpisy
jozef-dzierzynski +389
#rod
#nieruchomosci
Czyli co, w jeden dzien na wykopie pojawiło się kilkadziesiąt kont które zaczęło szkalować rodosy i powtarzać dokładnie tą samą propagande o potrzebie zaorania rod i zrobienia tam parków? To nie jest wcale podejrzane.
Pochwalcie sie chłopaki z której agencji marketingowej jesteście, ile wam płacą za gównoposty na wypoku?
#nieruchomosci
Czyli co, w jeden dzien na wykopie pojawiło się kilkadziesiąt kont które zaczęło szkalować rodosy i powtarzać dokładnie tą samą propagande o potrzebie zaorania rod i zrobienia tam parków? To nie jest wcale podejrzane.
Pochwalcie sie chłopaki z której agencji marketingowej jesteście, ile wam płacą za gównoposty na wypoku?
kukaszr +323
Zlikwidować #rod
Walnijcie się w cymbał xD Ogródki działkowe to zespół prywatnych parcel, każdy kto chce może sobie taką działkę wydzierżawić. Koszt działki to od 5 tys -25 tys za działkę z szopą. Działka z domkiem to koszt 70-150tys. Masz potrzebę posiadać działkę? Kup sobie. Nie chcesz działki to siedź w bloku.
Rodosy są w świetnych lokalizacjach... Deweloperzy ostatnio błagali rząd aby sprzedał grunty no i pewnie kolacja deweloperska dostała informację: weźcie
Walnijcie się w cymbał xD Ogródki działkowe to zespół prywatnych parcel, każdy kto chce może sobie taką działkę wydzierżawić. Koszt działki to od 5 tys -25 tys za działkę z szopą. Działka z domkiem to koszt 70-150tys. Masz potrzebę posiadać działkę? Kup sobie. Nie chcesz działki to siedź w bloku.
Rodosy są w świetnych lokalizacjach... Deweloperzy ostatnio błagali rząd aby sprzedał grunty no i pewnie kolacja deweloperska dostała informację: weźcie
#rower
edit: no chyba że klocki w hydraulicznym są ustawione bliże tarczy, to wtedy nie
@mithrin: Weź pod uwagę, że przy tarczowych sam ruch klocka w jarzmie jest minimalny (poniżej 1 mm), w mechanicznych znaczna część ruchu klamki przy tak krótkiej drodze to napinanie linki i jej praca, a także praca przekładni końcowej. W hydraulice nie ma żadnego napinania a ruch obu tłoków jest sprzężony co umożliwia skrócenie drogi klamki przy jednoczesnym zwiększeniu siły hamowania.
Ciekawa kwestia też nad nią rozmyślałem. Może chodzi o tarcie, o elastyczność linki oraz elastyczność pancerzy? Ogólnie rzecz biorąc straty energii?
Może też być zmienne przełożenie klamki - na początku skoku większe potem mniejsze - to się zwie servo wave. Choć były też takie klamki do v brake (stare dzieje - wysokie grupy w latach 90) .
Dawno temu jak kupowałem pierwsze dwie tarcze (deore 535) to nie byłem jakoś
O i jeszcze jest przecież w zacisku mechanicznym sprężyna odciągająca klocki od tarczy - czyli działająca w przeciwnie niż siła potrzebna do hamowania.
W zacisku hydraulicznym nic takiego nie ma choć klamka hydrauliczna ma sprężynę - ale klamki mechaniczne też ją maja.
no tak tylko to nie tłumaczy czemu nacisk na klamkę z siłą X w wypadku mechaniki powoduje hamowanie z siła Y a w wypadku hydrauliki Z przy czym Z>Y :)