Wpis z mikrobloga

@x-kom: Hej, jak to jest, że ciągle czegoś nie macie na sklepie, ale w ofercie jest, że będzie u mnie jutro? Albo jak to jest, że gość na słuchawce mówi, że dziś do mnie wyjdzie, ale nie wychodzi? Pewnie podpytacie o numery zamówień, no to proszę:

902005949672 - był dostępny, dzień później, że jednak nie jest dostępny piszecie. Proszę o informacje kiedy będą, bo mi na takich zależy, ale cicho sza. Dzwonie do x-kom, już dwa dni od zamówienia i zmieniamy zamówienie. Anulujemy jedno, pojawia się drugie
902005967547 - po 24 godzinach piszecie, że jednak NIE MA. Ale będzie następnego dnia. Ok, jestem cierpliwy. Poczekałem do następnego dnia. I nic. 4 (cztery) dni później, łaskawie nie doliczę dwóch dni weekendu, żeby nie było że 6 dni później, dzwonię kolejny raz. Pani mówi do mnie, że sprawdzi i oddzwoni. Uwierzyłem. Ale po 5 godzinach straciłem wiarę. Dzwonię jeszcze raz. Okazało się, że sprzęt dotarł, ale dla mnie nie wystarczyło. Ostatecznie dostaje coś innego.
902005058768 - to jest nówka. Ze środy. Dwa itemki, jeden pokazuje, że będzie u mnie jutro (czyli czwartek) drugi, że w piątek. Ok, czekam grzecznie. Już nie jestem zaskoczony tym, że nie ma słowa o wysyłce w czwartek. Standardowo dzwonię do x-kom i standardowo pytam, gdzie jest moje zamówienie. Otrzymuję informację, wartościową, że coś się pochrzaniło u Was z dostawą, ale że już jest. Człowiek na słuchawce zapewnia mnie, że paczka do mnie wyjdzie w piąteczek i może nawet w sobotę będzie u mnie, bo czasem inpost w sobotę dowozi. Na 100%. Ale dziś sobota, a paczka nadal u Was. Co prawda etykieta już jest, przygotowana. Ale nie wyszła z magazynu x-kom.

To trzy ostatnie, z tego miesiąca. Mógłbym sięgnąć dalej, ponieważ nie przypominam sobie zamówienia, które w tym roku nie nie otrzymałbym od Was z opóźnieniem. WTF xkom?
  • 1
@ziutekmalina: Hej, przeanalizowaliśmy przesłane przez Ciebie zamówienia i faktycznie wystąpiły w nich problemy związane z realizacją. Przepraszamy za zaistniałe sytuację, spowodowane one były trudną dostępnością produktów w kanałach dystrybucyjnych ze względu na pandemię. Dołożymy wszelkich starań, aby takie sytuacje nie miały miejsca. Jeszcze raz przepraszamy za wszelkie niedogodności