Kupilam produkt przez internet który przy pierwszym użyciu okazal się być bardzo slabej jakości i się zepsuł. Czy mogę skorzystać z 14 dniowego zwrotu mimo ze jest uszkodzony? Uszkodzenie nie powstalo z mojej winy, gdybym testowala produkt w sklepie stacjonarnym prawdopodobnie od razu by się zepsul w ten sam sposob. Sprzedawca odmówił zwrotu i chce próbować naprawić bądź wymienić na identyczny produkt co mnie zupelnie nie satysfakcjonuje #januszebiznesu #prawokonsumenckie #prawo #reklamacja #gwarancja #rekojmia
@rudelusterko: spróbuj reklamacji z tytułu rękojmi z żądaniem odstąpienia od umowy kupna/sprzedaży. Często nie chcą robić tego przy pierwszej rękojmi, ale przy kolejnej szansa na to rośnie. No i nie dopominaj się o kontakt, bo sprzedawca ma na to 14 dni - przekroczą termin - muszą spełnić roszczenia
@rudelusterko: masz prawo odstapic od umowy nawet jesli zepsulby sie z twojej winy. Jednak jesli zepsul sie nie z twojej winy to sprzedawca nie moze cie obciazyc kosztami naprawy, ale od umowy odstapic mozesz.
A tymczasem ( ͡°͜ʖ͡°) Ukraincy nigdy się nie zmienią, bo oni mentalnie są tacy sami jak kacapy. Oba kraje zniszczone przez oligarchów i korupcję. Aj, zapomniałem, że teraz nie można nic pisać złego na Ukrów, tak jak na Żymian. XD
Wpis z mikrobloga
Skopiuj link
Skopiuj link