Wpis z mikrobloga

@PrezesHistorii: jak najszybciej to tak jak @zibizz1 napisał. Natomiast najlepiej zrób objects pooler i zamiast instantate "pojawiaj" obiekty w oncollisionenter. Ja bym zrobił w formie particle effectu który rozpływa się i znika po jakimś czasie.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@buhubuhu: początkującym trzeba tłumaczyć prosto. Na optymalizacje przyjdzie czas jak będą już się czuli swobodnie.

Kiedyś zanim jeszcze byl job system widziałem jak koleś setki tysięcy obiektów na kilku wątkach stymulował i potem je renederował na partycjach ale co klatkę alokowal nowe tablice pod dane 50MB/s ;)
@zibizz1: ale object pooling to raczej takie podstawy. Brackeys zrobił taki tutorial z tego że nawet małpa może zrobić własny object pooler.
Wg mnie lepiej to wiedzieć od razu... nie zapomnę jak robiłem pierwszą grę mobilną- instancjonowałem #!$%@? marchewki co 2 sekundy i niszczyłem praktycznie równie szybko... "dlaciego moja gra zaczyna się przycinać po kilku minutach grania?". Włosy rwałem z głowy przez kilka dni przez to.
Chyba lepiej od razu uczyć