Wpis z mikrobloga

#bmw #bmwboners #kupnosamochodu #mororyzacja #samochody
Natknąłem się kilka razy na posty, w których ktoś chce zasięgnąć porad u innych w kwestii wyboru samochodu do -\+ 20k.

Ostatnio sam nosiłem się z takim zamiarem, nie miałem stałych kryteriów. Najchętniej coupé, ale nie odrzucalem tez dużych limuzyn. Miałem styczność z Lexusem IS200 - fajny samochód, dość nietypowy - spoko silnik, fajny dźwięk ale bez kompressora nie jedzie. Specyficzny środek, według mnie wyposażenie biedne i śmieszy mnie, jak ktoś się wykonaniem podnieca w lexusach, fakt wszystko jest zwarte, ale w samochodach tej klasy pomimo upływu lat nie powinno być problemów z tym związanych.
GS300 - co tu dużo mówić, jedyna kwestia sporna może być wygląd zewnętrzny. Dla mnie samochód świetny w każdym calu, bardzo wygodny i otaczający wręcz materiałami premium.
W211 - fajny samochód, bez pakietu amg wyglada trochę jak taksówka. Wygodny, ze względu na airmatic, ale to wiadomo, do pierwszej usterki. Mało awaryjny, jeżeli trafi się dobra sztuka. Ze wszystkich wyżej wymienionych najświeższy wyglądem środek. Mój poprzedni samochód to CLK W208, samochód spoko ale o bardzo spokojnym i dostojnym usposobieniu pomimo 193km i kompressora.
W moim przypadku padło na E46 z silnikiem o oznaczeniu m54b25 i mocy 192km. Moja pierwsza 6 cylindrowka, silnik po prostu na przelotowym wydechu Ala m3 brzmi orgazmicznie. Auto jest z 2000r, przebieg na ta chwile 311k w chwili kupna było 306k. Samochód był już zrobiony i wyglądał jak na zdjęciu, możliwie pełna opcja wew i zew m pakiet po vinie, xenon, cZarny sufit fotele elektryczne z pamięcią sporty. Kierownica m z multifunkcja, szyberdach, elektryczna roleta tylnej szyby, nagłośnienie harman kardon i radio na androiezie. Po zakupie wymiana olejów i filtrów, jedyny koszt jaki wyszedł po drodze to wymiana wytryskow podtlenku ubóstwa (lpg) i reduktora. W ciągu 2 miesięcy zrobiłem 6kkm, z samochodem nie ma żadnych problemów. Na gazie za 80zl robię ok 370km w mieszanym terenie. Samochód kosztował 17k, jak na ta chwile nie żałuje zakupu w żaden sposób. Wsiadam i jadę, chociaż plomby wypadają ale jazda w zakrętach jest miodna. Mało mocy, jeszvze Kilka groszy i wpada turbokit żeby nie tylko wyglądała na szybka. Drze ryja jak Rumunką na straganie, wiec wypada żeby miała te 300hp. W razie jakichś pytań chętnie odpowiem ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Pobierz McBreed - #bmw #bmwboners #kupnosamochodu #mororyzacja #samochody 
Natknąłem się kilk...
źródło: comment_1589489535MfCiRibENIyeoVEpGQB9jI.jpg
  • 37
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@McBreed: blok jest aluminiowy. Lekki skok tmp. poza regulaminowy pion - należy zjechać, otworzyć maskę, nawiew gorący na max.

Generalnie raczej nie ma problemów z chłodzeniem jeśli chłodnica jest nie przegnita ze starości, wiskoza działa i się załącza, pompa wody jest sprawana(te lubią się po prostu wyrabiają po przejechaniu x tys. km.)
@McBreed: to znaczy że fitting jest zły jak trze, pewnie et za niskie bo felgi nie wyglądają na za szerokie. Może by wystarczyło zrolować nadkola. No chyba że masz tam wrzucone dystanse, to wtedy mniejsze. Zresztą sam niski profil to nie do końca coś pożądanego przy dlubaniu mocy, sam akurat schodzę na mniejszą felgę z uwagi na osiągi

Agresywny bodykit w sytuacji gdy mocą samochód nie nadąża to nie do końca
@Atreyu: Fit był bardzo dobry, dopóki nie zrezygnowałem ze sprężyn betonów i kupiłem obniżające eibachy. Od tamtej pory przy dodawaniu gazu i wjechaniu w jakieś dziury działy się niezłe mecyje. Tylko i wyłącznie dlatego myśle o body kicie jako pierwszym, a dopiero później o mechanice. Tak jak mówię, swap bądź turbo to tylko kwestia czasu. Mam sąsiada z prawie identyczna 330 zrobiona na 250. Jedzie to bardzo przyjemnie, ale przez ile?
@McBreed: Taki tip sprawdź czy masz tarczę sprzęgła 240mm, jeżeli tak to bardzo prawdopodobne że będzie pasował docisk od m57d30 i dzięki temu nie musisz wywalać kasy na jakieś super zestawy kosztujące 5000zł albo spiek na którym się nie da jeździć normalnie. No chyba że celujesz w ponad 500 niuta
U siebie masz 300 wiec nie narzekasz, ja tez nie będę jeżeli ta mityczna barierę przekroczę pomimo dużych kosztów.


@McBreed: kto mówi że nie narzekam? ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Mocy jest zawsze mało, człowiek bardzo szybko się przyzwyczaja - szczególnie że 300 to nie żadna bariera (nawet jak na rwd).

To już pomijając aspekt finansowy kompletnie: soft turbo (lub swap) to tygodnie bez auta. W przypadku turbo
@McBreed: no nie , aż tak to nie :) Mpak magicznie #!$%@? cenę w okolicę 30k. Ja mam półlifta z 2006 jeszcze na żeliwnym bloku ale z mocniejszymi wtryskami, program na 291kucy, odpalana już z guzika, ale jeszcze buda przedlift, srebrna , w biedapakiecie, w zeszłym roku za 20k. Zero awari przez cały sezon a dostała po tyłku, ostra trasa do i z Cro, i kilka innych szybkich przelotów. Super auto.