Aktywne Wpisy
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
![Xefirex](https://wykop.pl/cdn/c3397992/Xefirex_PgRYQvw3Js,q60.jpg)
Xefirex +4
Wracasz z prysznica do pokoju a tam na twoim łóżku siedzą trzy płodne julki, co robisz?
#przegryw
#przegryw
![Xefirex - Wracasz z prysznica do pokoju a tam na twoim łóżku siedzą trzy płodne julki...](https://wykop.pl/cdn/c3201142/ad13dc0dbe273c32f0ce90d5ef2e7d51c8ea98e85b45e61eb1ca5f8f09003d7b,w150.jpg)
Skopiuj link
Skopiuj linkTa treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
Wykop.pl
Natknąłem się kilka razy na posty, w których ktoś chce zasięgnąć porad u innych w kwestii wyboru samochodu do -\+ 20k.
Ostatnio sam nosiłem się z takim zamiarem, nie miałem stałych kryteriów. Najchętniej coupé, ale nie odrzucalem tez dużych limuzyn. Miałem styczność z Lexusem IS200 - fajny samochód, dość nietypowy - spoko silnik, fajny dźwięk ale bez kompressora nie jedzie. Specyficzny środek, według mnie wyposażenie biedne i śmieszy mnie, jak ktoś się wykonaniem podnieca w lexusach, fakt wszystko jest zwarte, ale w samochodach tej klasy pomimo upływu lat nie powinno być problemów z tym związanych.
GS300 - co tu dużo mówić, jedyna kwestia sporna może być wygląd zewnętrzny. Dla mnie samochód świetny w każdym calu, bardzo wygodny i otaczający wręcz materiałami premium.
W211 - fajny samochód, bez pakietu amg wyglada trochę jak taksówka. Wygodny, ze względu na airmatic, ale to wiadomo, do pierwszej usterki. Mało awaryjny, jeżeli trafi się dobra sztuka. Ze wszystkich wyżej wymienionych najświeższy wyglądem środek. Mój poprzedni samochód to CLK W208, samochód spoko ale o bardzo spokojnym i dostojnym usposobieniu pomimo 193km i kompressora.
W moim przypadku padło na E46 z silnikiem o oznaczeniu m54b25 i mocy 192km. Moja pierwsza 6 cylindrowka, silnik po prostu na przelotowym wydechu Ala m3 brzmi orgazmicznie. Auto jest z 2000r, przebieg na ta chwile 311k w chwili kupna było 306k. Samochód był już zrobiony i wyglądał jak na zdjęciu, możliwie pełna opcja wew i zew m pakiet po vinie, xenon, cZarny sufit fotele elektryczne z pamięcią sporty. Kierownica m z multifunkcja, szyberdach, elektryczna roleta tylnej szyby, nagłośnienie harman kardon i radio na androiezie. Po zakupie wymiana olejów i filtrów, jedyny koszt jaki wyszedł po drodze to wymiana wytryskow podtlenku ubóstwa (lpg) i reduktora. W ciągu 2 miesięcy zrobiłem 6kkm, z samochodem nie ma żadnych problemów. Na gazie za 80zl robię ok 370km w mieszanym terenie. Samochód kosztował 17k, jak na ta chwile nie żałuje zakupu w żaden sposób. Wsiadam i jadę, chociaż plomby wypadają ale jazda w zakrętach jest miodna. Mało mocy, jeszvze Kilka groszy i wpada turbokit żeby nie tylko wyglądała na szybka. Drze ryja jak Rumunką na straganie, wiec wypada żeby miała te 300hp. W razie jakichś pytań chętnie odpowiem ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Generalnie raczej nie ma problemów z chłodzeniem jeśli chłodnica jest nie przegnita ze starości, wiskoza działa i się załącza, pompa wody jest sprawana(te lubią się po prostu wyrabiają po przejechaniu x tys. km.)
Agresywny bodykit w sytuacji gdy mocą samochód nie nadąża to nie do końca
@McBreed: kto mówi że nie narzekam? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Mocy jest zawsze mało, człowiek bardzo szybko się przyzwyczaja - szczególnie że 300 to nie żadna bariera (nawet jak na rwd).
To już pomijając aspekt finansowy kompletnie: soft turbo (lub swap) to tygodnie bez auta. W przypadku turbo