Aktywne Wpisy
choaja +1
PERFEKCYJNA DZIEWCZYNA ?
Faceci jak ona wam sie podoba ?
Kobiety, co myslicie o takim stylu ? Te brwi, usta, rzesy, makijaz, piersy itd.
Ocencie jej wyglad
Faceci jak ona wam sie podoba ?
Kobiety, co myslicie o takim stylu ? Te brwi, usta, rzesy, makijaz, piersy itd.
Ocencie jej wyglad
wfyokyga +9
Granie w rpg czarodziejami i innymi #!$%@? jest dla #!$%@? i nubów. Tylko postacie typu Barbarzyńca, Paladyn co #!$%@? z topora, siła i jeszcze raz siła
1. Jakiej mocy (600,1000?/80KM,100KM?)szukać? Na zwykłej trasie nie będę latał po 250 km/h, bardziej zależy mi na takiej katapulcie, aby łatwo i bezpiecznie wyprzedzić.
2. Czy z motocyklami jest trochę zabawy od strony technicznej, żeby móc jechać w trasę? Np. Gaźnik, jakieś sprawy, które po prostu trzeba wyregulować aby ruszyć w podróż? Oczywiście nie chcę naprawiać czegoś młotkiem i "ważne, że jedzie... ".
3. Czy przednia szybka ma duże znaczenie? Od zawsze podobały mi się SuperSporty, ale oglądam Luczyna na YT i takie turystyki też są ładne, tylko nie tej budżet :P
Prześledziłem OLX i póki co bardzo mi się podoba #honda CBR f3 po 1998 roku(f4 może być gruzem w takiej cenie?) oraz #kawasaki ZX6R. Co moglibyście polecić takiemu wybrednemu gościowi? :p
PS. Honda CBR 125 została przeze mnie wybrana na wiosnę i jest super, także dzięki za pomoc w wyborze (。◕‿‿◕。)
#motocykle #motomirko #motoryzacja
Komentarz usunięty przez autora
@nowy_wykopowicz: chyba trochę przestrzeliles :p
@ponuryMnich super sprawa ta Honda. 2 lata produkowana, więc mogą być w sprzedaży przez ludzi jako F4i albo odwrotnie ( ͡° ʖ̯ ͡°)
Komentarz usunięty przez autora
A nawet napisze co zrobiłem 3 lata temu od razu po zakupie i ile mniej więcej kosztowało.
Lagi pełna regeneracja (wymiana rur, sprężyn, panewek, uszczelniaczy) ~1300zł (laga 400 [x2] + zestaw naprawczy 280 + robocizna)
Zaciski przód i tył pełna Regeneracja (tłoczki, uszczelniacze, komplet klocków) ~ (12 tłoczków nowych ~480zł + uszczelki i przewody ~320zł stalowy oplot tył przód)
Łożyska główki ramy + obu kół 180 + 210
napęd (tutaj troche poszedłem na grubo więc może być mniej) - zębatka na zdawczym 150, tylna 280, łańcuch ~240 (tutaj było grubo bo mała zębatka to konwersja + tytan a tylna to alu + stal + łancuch topowy dida jaki
Taka #!$%@? wiejska mentalność kupić jak najtaniej jak najszybszy motocykl. Jak już pisałem, szmelc na kołach a raczej trumna. Nie wiem ile motocykli miałeś i czym latasz ale większość tych 'okazji' to takie gruzy że bez 4k na naprawy to szkoda podchodzić.
Linki gazu zużyte, luzy na manetce, sparciałe gumy na klamce hamulca, jeżdżone na najtańszych olejach i płynach, tarcze hamulcowe już na granicznej wartości, ponaprawiane gdzieś w szopie, elektryka zrobiona na okrętkę i izolacją.
jakieś #!$%@? tłumiki poprzewiercane, cieknie z każdej pokrywy. Piasty tylnego koła to mają takie #!$%@? luzy, że szarpie na 3 biegu. Śruby mają #!$%@? na ile wlezie, żadna nie trzyma parametrów z instrukcji (kto by tam klucza dynamometrycznego używał panie jak to drogie..). Opony to jakieś 6letnie wraki. Olej w lagach albo jest ten sam od nowości albo go w ogóle nie ma.
To są motocykle na jeden sezon i
1. nigdy nie kupiłbym już motocykla na gaźniku - miałem FZS600 na gaźniku, później CBR 929RR na wtrysku - i jest pomiędzy nimi przepaść jeśli chodzi o użytkowanie, odpalanie, kulturę pracy
2. Hondy z przełomu wieków mają problemy z ładowaniem - regulator napięcia, stator. Problem polega na tym, że gdy raz zepsuje się
kupilem swojego FZSa za 6,5. Przez pierwsze dwa lata wpakowalem w niego jedynie drugie tyle :D