Aktywne Wpisy

PorzeczkowySok +352
no zobacz co k---a narobiliście
to ja tego nie zrobiłem
a kto kierowcą k---a jest
to ja tego nie zrobiłem
a kto kierowcą k---a jest
źródło: 13220cb0-7fed-11ef-aba9-4f98f849d00e
Pobierz
Skopiuj link
Skopiuj link
źródło: 13220cb0-7fed-11ef-aba9-4f98f849d00e
Pobierz
Wykop.pl
prośba o pomoc, ja po 2tyg przepychanki z supportem Gearbesta mam dosyć :/
W grudniu 2019 opłaciłem preorder na Fimi Palm (10usd), do końca miesiąca wpłaciłem resztę (total 150usd), wybrałem priority line i shipping guarantee za kolejne 10usd. Wysyłka miała nastąpić na przełomie stycznia i lutego 2020.
W tych okolicach (może później) status zmienił się na packed i do dzisiaj paczka nie została wysłana. Od 28/04 walczę z supportem:
- pierwsza odp: zamówienie spakowane, zostanie wysłane w ciągu 1-2 dni roboczych
- po tygodniu zwłoki napisałem, że doopa, więc 09/05 ich odp: nie możemy wysłać priority line, tylko dhl
- na moje pyt. czy pozostaje mi czekać aż priority line będzie znów dostępne albo wybrać dhl, 10/05 odp: "nie, tylko dhl"
- eskalowałem to wyżej, dzisiaj odp: albo dhl, albo "we can cancel and refund full to your Gearbest wallet in 24 hours" albo "If you prefer a Payment account refund, please tell us directly"
Z tego co rozumiem:
- albo decyduję się na DHL i wtedy bankowo zapłacę dodatkowe opłaty (koło 60-80pln za obsługę, 23% od 150usd i nie wiadomo, czy nic więcej?)
- albo dostanę zwrot w postaci gównopunktów
- albo zwrot na konto (na szczęście)
wołam @GearBest_Polska jesteście w stanie jakoś pomóc? czy był ktoś w takiej sytuacji?
@niera: nie o przymuszanie chodzi, aktualna cena to 180usd na gb niby