Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
#przegryw #wychodzimyzprzegrywu #podrywajzwykopem #zwiazki

Gdzie znaleźć dziewczynę? Mam 28 lat i nigdy nie byłem w związku. Macie jakieś protipy dla mnie poza niebyciem brzydkim (raczej jestem)?

Pracuję jako programista, zarabiam obecnie 11-12 tysięcy na rękę miesięcznie. Mam 182 cm wzrostu, ważę 87 kg. Ćwiczę na siłowni od kilku lat, mam w miarę umięśnioną sylwetkę. Interesuję się rynkiem kapitałowym, giełdą, filozofią i perfumami. Mam grono ok. 10 kolegów i koleżanek, z którymi regularnie się spotykam.

Nie udało mi się poznać kobiety poprzez moich znajomych, na wspólnych imprezach, na kursie tańca, w pracy, na konferencjach, na siłowni. Poniosłem też wielką porażkę na portalach randkowych. Nie udało mi się też w dawnych czasach w szkole i na studiach.

Macie jakiś pomysł, gdzie mam szukać i w jaki sposób? Poddanie się nie wchodzi w rachubę, przygarnięcie samotnej matki zresztą też.

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #5eb5fd5846fe92d49c8d006a
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: Precypitat
Roczny koszt utrzymania Anonimowych Mirko Wyznań wynosi 235zł. Wesprzyj projekt
  • 14
WybuchowaElfka: @heheszkitroche Nie jestem opem, ale odpowiem. Byłem na kilku spotkaniach #wykopiwo w jednym z miast wojewódzkich. Po pierwsze, jedna mirabelka przypada na około sześciu-siedmiu mirków. Po drugie, większość mirków to piwniczaki w najtańszych butach z ccc, głową ogoloną na 5 mm, więc wystarczy, że pojawi się jeden normik pędzlem na głowie i nawet z średnią gadką zgarnia atencję wszystkich różowych. Ostateczny wynik jest taki, że normik wyrywa laski, a przegrywy
Poniosłem też wielką porażkę na portalach randkowych.