Wpis z mikrobloga

@blindguardiano: To po pierwsze dobra akcja promocyjna i szansa na przyciągnięcie nowych klientów, którzy mogą zostać częstszymi gośćmi w sklepach (w Biedronkach podobno ostatnio się mocno poprawiło).

Jeśli chodzi o kwestie czysto finansowe to pewnie przy dużo większym niż standardowy wolumenie sprzedaży mogą sobie pozwolić na negocjację cen. Nie wiem jak wygląda sprzedaż piwa przez koronawirusa, ale jeśli spadła to koncerny też mogą być na takie coś bardziej chętne piwo ma
@blindguardiano: Nie znam rynku piwa, ale w przypadku niektórych produktów i promocji tak jest.

Dobre promocje, które są aktywne tylko jeden dzień mają na celu stworzenie nawyków częstego odwiedzania sklepów. Teraz to dla marketów szczególnie ważne, bo ludzie zaczęli robić większe zakupy rezygnując z częstych wizyt w sklepach co mocno przekłada się na wpływy.
@Bodzias1844 Dlaczego by nie sprzedali? Przeciez data spozycia to kilka miesiecy, a jakichs ogromnych ilosci tego nie ma, zwlaszcza ze lato idzie.

@futrzakos No ciekawi mnie po ile oni to piwo kupili. Bo jesli teraz sprzedaja np z 25% straty to wczesniej zarabiali 25%?
@blindguardiano: bo majówka w tym roku będzie lipna? Co roku mają w tym okresie największy zarobek na piwach to sobie pomyśl ile by przepadło. Wiadomo, że ludzie i tak będą robić imprezy spotkania itp. ale nie w takiej skali jak co roku... myślisz, że dlaczego nie ma takiej promocji rok w rok? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@AldoAldo: od dostawców, w sensie kierowców, piwa które trafiają do biedronek na przykład nie mają określonych warunków przechowywania, mogą i cały tydzień stać w cieple i #!$%@? producent ma, te co idą do sklepów muszą być chłodzone. Do tego dochodzą różne pojemności robione tylko do biedronek
@Bodzias1844 Byla podobna duza promocja na piwa pare miesiecy temu (nie pamietam jaki sklep) wiec to juz ktoras z kolei i wyglada ze beda takie promocje czescie niz myslisz. I to nie tylko w Biedronce bo Lidl tez ma.
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@blindguardiano: dla Biedronki na pewno bardzo opłacalne. Produkty dla dyskontów są zawsze gorszego sortu więc te piwa pewnie mocno rozcieńczone albo cholera wie czym szczepione. Nie ma nic za darmo, na promocjach i wyprzedażach się zarabia, a nie traci.
@blindguardiano tak, w części przypadków jest. Zysk na poszczególnych produktach jest dość duży, że sklep zrobi obniżkę na piwo o 50gr, a i tak ma na tym kilka groszy zysku. W 99% przypadków klient i tak zawsze coś dobierze to tego piwka, gdzie marża jest wieksza. Zauważ, też ze Biedronka ma ponad 1000 sklepów (jak nie wiecej?) I efekt skali robi swoje. Przy takiej sieci sprzedaży też inaczej wyglada rozmowa z Kompania