Wpis z mikrobloga

@malleonamalo: To jest niestety jedna z plag mediów, szczególnie portali horyzontalnych. Bezsensowne nabijanie klików "bo SEO". Owszem, warto tworzyć artykuły przyjazne wyszukiwarkom: umieścić tekst alternatywny w zdjęciach, nagłówki, sprawdzić czego internauci poszukują. Ba, to może poprawić odbiór tekstu (choćby poprzez podział na czytelne sekcje). Ale tego typu bezwartościowe artykuły nie pełnią żadnej innej funkcji poza "patrzcie ile mamy UU i klików" ( ͡° ʖ̯ ͡°)
  • Odpowiedz
  • 1
@malleonamalo ja zawsze jak wchodzę w podobny artykuł, to od razu zjeżdżam na sam dół, bo jeśli jest tam jakaś informacja, to jest ona w ostatnim zdaniu na samym końcu XD
  • Odpowiedz
@le1t00
@le1t00
@martyrologia
Niestety, ale to nie jest SEO dla ubogich, tylko SEO po prostu. Google i inne wyszukiwarki wprowadzają takie algorytmy i każdy, żeby dostać lepszy wynik musi się dostosować. Ilość debilnych porównań z hasłem wyszukiwania się liczy i tyle.

Nie żebym się zgadzał, też jako konsument uważam, że to głupie, ale jako programista czekam na lepsze techniczne rozwiązania problemu.
Albo, jako konsument, czekam na kolejne zakazy i ograniczenia w funkcjonowaniu
  • Odpowiedz
@natxd: Takie coś jest pisane właśnie dlatego, że google wymaga użycia frazy kluczowej kilka razy i premiuje to wysokimi miejscami w wyszukiwaniu tej frazy
  • Odpowiedz