Wpis z mikrobloga

może mi ktoś powiedzieć jak to jest, że takie Subaru Impreza spośród innych aut z tej samej "rodziny" tj. Lancer Evolution, Toyota Supra, Nissan Skyline itd. jest najtańsze?

Czy to tylko i wyłacznie kwestia tego, że pozostałe kultowe modele (Evo IV/V/VI, Supra etc.) wyszły głownie na rynek Japoński, mają kierownicę po prawej stronie i konwersja na lewo jest piekielnie droga? Czy coś jezcze ma na to wpływ?

#kiciochpyta #motoryzacja #samochody #carboners
p.....n - może mi ktoś powiedzieć jak to jest, że takie Subaru Impreza spośród innych...

źródło: comment_1587673857qlCGezRI9vX0B4WB8dRLmU.jpg

Pobierz
  • 18
@prosty_banan: Supra, czy Skyline były ze 2 piętra ponad Imprezą STI i EVO.

Jak porównasz imprezę WRX STI (najmocniejszą, a nie zwykłego WRX) z EVO, to wyjdzie, że jest ich podobna ilość. Mitsubishi było chyba trochę droższe jako nówka i to pewnie też ma wpływ na aktualną podaż.
@prosty_banan miałem przez niecały rok 2.5T WRX 2007 porobionego na 300HP. Powiem ci tak: wsadzić w Impre 10k pln z tym silnikiem to jest fraszka. Jak kupisz i wsiąkniesz w środowisko.. poczytasz, pogadasz z użytkownikami którzy mają je lata to stwierdzisz że to samochód dla A: zasobnych w PLN-y freaków lub B: mechaników ktorzy sobie potrafią takie naprawić samodzielnej.

Choćby temat UPG, czy to już czy jeszcze pojezdzi? Jak UPG i remonto