Wpis z mikrobloga

Dzkubaski. Dziś jedziemy do Wrocławia na kawę do @sas1906. Zaopatrzeni maseczkę, kilka par rękawiczek jednorazowych, rękawiczki bezpieczne ze srebrem oraz żel dezynfekujący. Może nie umrę.¯_(ツ)

Dostaliśmy projekt zmian do instrukcji Ie-1 Więc trzeba się zapoznać i przyswoić. No cóż. A zmian w sprawie rozkładów nadal brak ( ) cudownie. Kolej działa jak zawsze bardzo sprawnie ()

A dziś\/
pasażer 54 102 ARTUS
13:43 Poznań Główny - Wrocław Główny 16:23

45 109 HALNY
19:20 Wrocław Główny - Poznań Główny 22:15
#atencyjnymaszynista #100twarzykolejarzy ale dziś w masce ¯_(ツ)
/¯ więc trochę #pokazmorde #kolej #pociagi #podroze #pkp #intercity
Pobierz
źródło: comment_1587379817bhbvsmJz5JH2EheIJ9JF9N.jpg
  • 67
@bartuz12 jak na razie jestem zatrudniony na stanowisku MASZYNISTA STAŻYSTA i w międzyczasie mogłem zrobić sobie egzamin na członka drużyny trakcyjnej czyli "pomocnika". Do egzaminu na mechanika jeszcze trochę zostało, a przez obecna sytuacje jeszcze się to wydłuża.

Sam z siebie to wybrałem. Mnie kurs kosztował niecałe 6k plus operacja wzroku itp. Więcej szczegółów masz w AMA na moim profilu ;)
@Pociongowy: zawsze mnie to zastanawiało, jak to jest ze zmianami w takiej robocie? Nie możliwym jest zrobienie 8 godzin bo niektóre trasy są długie i jeszcze te postoje, albo niektóre krótkie, ogólnie to danego dnia jedzie się tylko jedną trasę na jednym pociągu czy też się przesiada w jakimś mieście, a jak jest długa przerwa w jakimś mieście to masz za to płacone czy jak?
Zmiany są różne. Od 8 do 12 godzin maksymalnie. Trasa pociągu to jedno ale po drodze są robione podmiany. Np zaczynając w Lublinie jedzie maszynista z tamtąd, w Warszawie zmienia to następny i w Poznaniu kolejny. Czasem jest tak że jadę np do Częstochowy, tam mam3 h wolnego i wracam. Czasem krócej. Obiegi są różne i co rozkład się trochę zmieniają co też nam zmienia specyfikę pracy i czas oraz efektywność jej