Wpis z mikrobloga

Szukałem jakiegoś budżetowego moto do 500cm z myślą o gymkhanie i wyjechaniu na tor bez stresu o glebę (niby prawko od 10 lat, ale wciąż nie czuję się pewnie). Chodził mi po głowie ER500 albo GS500, bo tanie i pełno tego, ewentualnie jakaś 250tka - ale trafił się tuż koło mnie Bandit 400. Trochę niedomagał, bo mulił i jeden gar nie chciał chodzić, do tego jakieś kosmetyczne rzeczy, typu pęknięty plastik albo uszkodzony czujnik luzu. Obecny właściciel kupił do od pierwszego kilka miesięcy wcześniej i stracił wenę do grzebania przy nim, bo cały czas coś było nie halo. Niski przebieg 30k km wydawał się realny, napęd był w dobrym stanie, tylna opona relatywnie świeża, lagi po serwisie - więc po krótkich negocjacjach za niewiele ponad 3k pln stałem się jego właścicielem. Na drugi dzień po kupnie poznałem przyczynę nieodpalającego cylindra - brak plastikowej podkładki między iglicą a sprężyną w gaźniku - oraz dowiedziałem się, że mam filtr powietrza K&N ( ͡° ͜ʖ ͡°) Na rozebranie i poskładanie gaźnika (i druciarskie dorobienie jednej z dysz z epoxy, o czym pisałem tutaj https://www.wykop.pl/wpis/48247351/kuurla-rozebralem-sobie-gazniki-do-czyszczenia-mik/), regulację zaworów, wymianę świec, paru uszczelek, płynów i filtrów (K&N poszedł ostatecznie do piwnicy, wróciłem do fabrycznego) zeszło mi trochę czasu i parę stówek - najdroższym zakupem była przednia opona. Całość zamknęła się w niewiele ponad 4k pln. No i dziś pojeździłem sobie trochę i kuuuurde, jakie to jest fajne moto:D Lekkie, zwinne, kręci się jak wściekłe i nawet jako tako wygląda - a mówimy o 30-letnim sprzęcie. Naprawdę, jak za te pieniądze i współczynnik hajsu do funu jestem naprawdę zadowolony:D Może tylko przednie zawieszenie trochę za miękkie... Tak czy siak, czekam teraz na otwarcie torów

#motocykle
Pobierz
źródło: comment_1586720496GFIY3zGkC9BiqixcFX3JtD.jpg
  • 10
@knoor: miałem takiego dwa lata, świetna zabawka, bardzo miło wspominam ten motocykl :D. No i niby Japończyk, a jednak egzotyka :D.
Dzisiaj nawet w którymś wpisie wspominałem o swoim bandziorku i aż z ciekawości przejrzałem serwisy z ogłoszeniami, bo może by sobie taki kupić właśnie do ogarnięcia i zwykłego, codziennego kulania? :)

Szkoda, że w europie praktycznie nie do osiągnięcia są motocykle pokroju Kawasaki ZX2R, albo CBR 250RR, małe, wściekłe 4-cylindrowce.
@Matycha: Kurde, no właśnie - z oferty nowych moto to zwykle 250 i od razu 600+cc
@Glenroy: Jedyny minus mojego to pojedyncza tarcza z przodu, w wersji z podwójną wygląda jeszcze bardziej zadziornie:) Ale myślę, że jeśli przypadnie mi do gustu, to w przyszłym sezonie zrobię swap na przód z gsxra. Z małych dzikusów to dziś wpadłem przypadkiem na fotki TV250, też fajna zabaweczka. No ale niestety, tak jak piszesz
Pobierz
źródło: comment_1586729342nVuZbAXYvHM0vWbmPCCFn1.jpg
kręci się jak wściekłe

a dopiero od litra jakoś idzie


@knoor: Ale miałeś okazję pojechać czymś co ma 150-200 KM? Czy tylko tak #!$%@? by #!$%@?ć i dodać sobie skrzydeł. Małe motocykle są fajne i często dają większą frajdę niż litr ale czego jak czego litrom nie możesz odmówić tego, że urywają dupę i żaden mniejszy nie ma porównania ( ) Fizyki nie oszukasz.
@Jofiel: Mówię tak, bo jeździłem S1000rr i nie czuję się na tyle ogarnięty żeby wziąć mocne, sportowe moto, pojechać na tor i wykorzystać te 150-200km do tego do czego zostały stworzone, czyli #!$%@? na 100%. A ty tak #!$%@? bo ganiasz po torze na jakimś sensowym poziomie czy po prostu lubisz sobie odwinąć na prostej w mieście ze świateł, banan i "szwagier, jak to idzie!!"?