Aktywne Wpisy
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
PucziMMA +7
tl;dr
Mirki, na początku września 2023 kupiłem auto u handlarza sprowadzającego z Niemiec. Ja jestem laikiem i mógłbym coś przeoczyć, ale było ze mną dwóch kumpli - jeden mechanik, drugi fan motoryzacji, obaj podjarani faktem oglądania auta.
Audi A4 z roku 2005, "bez rdzy", choć i tak byłem pewny, że parę rzeczy będzie do naprawy - przez 8 miesięcy, poza rozrządem wymieniłem m.in. turbo, xenony, klocki hamulcowe. Ok, norma. Ale byłem parę
Mirki, na początku września 2023 kupiłem auto u handlarza sprowadzającego z Niemiec. Ja jestem laikiem i mógłbym coś przeoczyć, ale było ze mną dwóch kumpli - jeden mechanik, drugi fan motoryzacji, obaj podjarani faktem oglądania auta.
Audi A4 z roku 2005, "bez rdzy", choć i tak byłem pewny, że parę rzeczy będzie do naprawy - przez 8 miesięcy, poza rozrządem wymieniłem m.in. turbo, xenony, klocki hamulcowe. Ok, norma. Ale byłem parę
Zakupiłem sobie taką przetworniczkę napięcia, no i ma regulację napięcia na wyjściu, i natężenia, ale jak to rozumieć z tym natężeniem? Czy to jest regulacja maksymalnego prądu jaki może popłynąć na wyjściu?
Jeżeli tak to czy da się podłączyć do tego amperomierz w taki sposób aby mierzył ten maksymalny prąd który jest regulowany potencjometrem ma przetwornicy?
Czy pozostaje tylko opcja mierzenia prądu jaki płynie przez układ znajdujący się na wyjściu?
Nie ogarniam elektroniki, a chciałem sobie zbudować namiastkę zasilacza z regulacją.
1.) ograniczenie prądowe
2.) źródło prądowe
Natomiast z definicji źródła prądowego wnioskuję że wymusza ono określone natężenie na zaciskach.
Pojawiły się kolejne definicje które burzą moje wyobrażenie prądu. 1)Skoro są źródła prądowe, i napięciowe, to którym z nich jest wyjście na mojej przetwornicy?
2)Jakim źródłem jest prąd w gniazdku, albo baterii? Napięciowym czy prądowym?