Wpis z mikrobloga

@PremiumMoto_pl: turbo super mega wypas S najmocniejsza wersja jest wolniejsza od P100D za 2x więcej ... ale sama wersja turbo jest wolniejsza od budżetowej trójki :) to już jest śmiech na sali.

No i tak wychodząc poza tabele można pomacać niby lepsze plastiki albo nie wiem, mieć ładniejsze logo na kierownicy czy skórę bardziej miękką? Meh.
  • Odpowiedz
jak już się wyjdzie poza tabelę z danymi, to wychodzi skąd 2 razy większa cena


@PremiumMoto_pl: Wspomniałeś o przełożeniu dzięki którym Porsche zużywa mniej energii przy wyższych prędkościach ?
Mniej od czego ? Szybsza i tańsza Tesla zużywa mniej energii przy przy prędkościach autostradowych bez zmiennego przełożenia.
Różnica w cenie z czego wynika ? z zacofania technologicznego względem Tesli ?
@diogene:
  • Odpowiedz
@VWgolf3: skrzynie biegów są drogie :D

ogólnie to mi się wydaje że ma to duży sens, do większych prędkości. Ale w praktyce się okazuje że niewiele to daje na tę chwilę nawet gdy wyjdzie ze stajni Porsche ¯\_(ツ)_/¯

Ah no i Taycan pojedzie 270 a tesla tylko 250, choć w obu wypadkach jest to limit software, kto wie jaki jest sprzętowy
  • Odpowiedz
no i Taycan pojedzie 270 a tesla tylko 250,


@diogene: Topowy Taycan i Tesle (Performance) robią tyle samo: 260km/h ~162 mile/h. Z tym, że gdy na liczniku Tesli jest 260 to jedzie ona 260, nie ma zawyżania prędkości jak w wielu autach, szczególnie bolidach młodzieży wiejskiej gdzie jest to nawet plus ~10%. ;)
Ogólnie Taycan to świetny elektryk tylko zrobiony pod "klasyczne" gusta. Jednym może się to podobać a dla
  • Odpowiedz